سایت ویژه

هرآنچه که نیاز دارید در این سایت پیدا می کنید

آموزش انتقال بیت کوین به حساب بانکی همراه با دلفین وست

انتقال بیت کوین به حساب بانکی

 

آشنایی با انتقال بیت کوین به حساب بانکی در دلفین وست 

 

 

چگونگی تبدیل بیت کوین به پول

این راهنما چگونگی و روش تبدیل بیت کوین به پول را به شما توضیح خواهد داد. این مقاله روش‌های تبدیل بیت کوین (Bitcoin) به پول نقد مانند انتقال بانکی، پی پال (Paypal) و حتی از طریق واریز نقدی را توضیح خواهد داد. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استفاده از کارگزاری‌ها و صرافی‌ها، BTC را به پول نقد تبدیل کنید. در پایان این راهنما شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

  • روش های مختلف تبدیل بیت کوین به پول
  • صرافی های کارگزار شخص ثالث
  • روش نظیر به نظیر در تبدیل بیت کوین به پول
  • تبدیل بیت کوین به پول از طریق پلتفرم های معاملاتی یا تریدینگ

روش های تبدیل بیت کوین به پول

روش‌های مختلفی برای تبدیل بیت کوین به پول وجود دارد. این بستگی به شما دارد که به دنبال راحت‌ترین روش هستید یا ارزان‌ترین روش. آیا دوست دارید انتقال بیت کوین به حساب بانکی  شما واریز شود؟ قصد دارید چه مدت زمانی برای دریافت پول نقد خود منتظر بمانید؟ برای تبدیل BTC خود به کدام ارز نیاز دارید؟ این‌ها برخی از سوالاتی است که باید از خود بپرسید. بنابراین بهتر است انواع روش‌های تبدیل BTC به پول را بخوانید و سپس در مورد چگونگی تبدیل دارایی BTC خود به پول نقد تصمیم بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین روش را برای خودتان انتخاب کنید.

صرافی های کارگزار شخص ثالث

برخی از صرافی‌ها همچون صرافی ارز دیجیتال جیبیتکس (Jibitex.com) به شما اجازه می‌دهند تا دارایی خود را در قالب ارزهای فیاتی همچون ریال برداشت کنید. نحوه کار آنها به این صورت است که شما BTC خود را برای صرافی واریز می‌کنید و سپس هنگامی که صرافی BTC شما را دریافت کرد می‌توانید با گذاشتن سفارش فروش و تبدیل بیت کوین خود به ریال، درخواست برداشت دارایی ریالی خود را برای صرافی ارسال نمایید.

 

رایج‌ترین روش برای انجام این کار استفاده از حساب بانکی است. برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع که واسطه‌ها یا صرافی‌های ارز دیجیتال قوانین مربوط به پولشویی را نقض نمی‌کنند، مشتریان برای برداشت دارایی خود باید از همان حساب بانکی استفاده نمایند که قبلاً با استفاده از آن دارایی خود را به صرافی واریز کرده‌اند. اگر تصمیم دارید BTC خود را از طریق صرافی ارز دیجیتال نقد نمایید، باید بدانید که به طور معمول حدود ۱ تا ۵ روز طول خواهد کشید تا پول به حساب شما واریز شد. برای مشتریان مستقر در قلمرو اتحادیه اروپا، پرداخت از طریق منطقه پرداخت یورو (SEPA) انجام می‌گیرد. با این حال اگر می‌خواهید بیت کوین را به دلار آمریکا بفروشید، کارگزاران معمولاً از روش پرداخت سوئیفت (SWIFT) استفاده می‌کنند.

و اما در ایران کافی است که یک صرافی آنلاین معتبر همچون جیبیتکس پیدا کنید و سپس مطمئن شوید که آن صرافی غیر از فروش بیت کوین ، کار خرید را نیز انجام می‌دهد. پس از آن کافی است در سایت صرافی عضو شده و احراز هویت انجام دهید. برای احراز هویت معمولاً مواردی همچون عکس کارت ملی، کارت بانکی، تایید شماره موبایل و ایمیل ضروری خواهد بود. پس از آن شما می‌توانید در سایت سفارش خرید و فروش بگذارید و معاملات خود را آغاز نمایید.

پس از آن می‌توانید به همان اندازه بخشی یا تمام دارایی بیت کوین خود را با قیمت مورد نظر برای فروش بگذارید و منتظر بمانید تا بیت کوین‌های شما به فروش برسد. پس از آن خواهید توانست برای برداشت دارایی ریالی خود از صرافی و واریز آن به حساب بانکی خود درخواست داده و پول خود را دریافت نمایید.

روش نظیر به نظیر در تبدیل بیت کوین به پول

اگر می‌خواهید تبدیل و انتقال پول به سرعت انجام پذیرد از یک پلت‌فرم فروش نظیر به نظیر مانند لوکال بیت کوین (LocalBitcoins) استفاده کنید. هنگام فروش بیت کوین به افراد دیگر می‌توانید تصمیم بگیرید که خریداران از کدام روش پرداخت استفاده کنند:

واریز نقدی

شما می‌توانید از خریدار بخواهید که در ازای دریافت BTC، مقدار مشخصی پول نقد را به حساب بانکی شما واریز کنند. با این حال همیشه باید قبل از انتقال بیت کوین، مدارک شناسایی و سندی برای اثبات پرداخت را از آنها دریافت نمایید.

حواله بانکی

شما می‌توانید از خریدار بخواهید که برای شما حواله پرداخت بانکی ارسال کند. قبل از امتحان کردن این روش تبدیل بیت کوین به پول نقد، از صحت اطلاعات بانکی طرف معامله خود مطمئن شوید. پس از دریافت پول می‌توانید BTC را برای آن‌ها ارسال کنید.

دریافت پول در ملاقات حضوری

شما می‌توانید با خریدار خود قرار ملاقات حضوری بگذارید. در این روش او در ازای دریافت بیت کوین به شما پول نقد خواهد داد.

در کل اگر بدانید دارید چه کاری انجام می‌دهید روش فروش نظیر به نظیر امن خواهد بود. اما باید مواظب کلاهبرداران و روش‌های کاری آنها باشید. با این روش BTC شما تا زمانی که تأیید نشود وجه از خریدار دریافت شده است، برای طرف مقابل ارسال نخواهد شد. برای اینکه بهتر متوجه روش کار صرافی‌های نظیر به نظیر شوید به این مثال دقت کنید:

علی می‌خواهد یک BTC بخرد. او متوجه می‌شود که محمد به دنبال فروش یک BTC با قیمت مناسب است و همچنین انتقال بانکی را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب کرده است. علی درخواست خود برای خرید یک BTC را برای محمد ارسال می‌کند و او نیز این درخواست را می‌پذیرد. محمد BTC خود را به عنوان سپرده نگه می‌دارد تا علی پول را برای او منتقل کند. وقتی محمد پول را دریافت کرد BTC را از حالت سپرده خارج می‌کند و در نتیجه مقدار یک بیت کوین برای علی واریز می‌شود. این روش کار صرافی‌های نظیر به نظیر یا P2P است.

+ نوشته شده در  جمعه 31 تير 1401ساعت 15:08  توسط sadegh  بازدید 245 برچسب ها: انتقال بیت کوین به حساب بانکی , درباره انتقال بیت کوین به حساب بانکی , بیتکوین , اتریوم , رمز ارز,

خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت و آشنایی با این برند

خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت و معرفی غذا سگ نوتری پت 

 

 

انتخاب بهترین غذا برای توله سگ یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که صاحبین این حیوانات باید در بدو تولد توله‌ها آن را در نظر بگیرند. این جمله بدان معنی است که غذای توله سگ باید دارای کیفیت و فاکتورهای مغزی باشد که بتواند تمامی احتیاجات سگ شما را فراهم کند. در واقع انتخاب یک غذای سگ نامناسب می‌تواند خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را خصوصاً در برخی از نژادهای خاص افزایش دهد. غذای توله سگ نوتری پت با داشتن فاکتورهای مغزی و توصیه شده به منظور حفظ سلامت توله سگ‌های شما می‌تواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه باشد. شما با انتخاب غذای سگ نوتری پت می‌توانید یک تغذیه عالی و همچنین اشتهاآور برای تامین انواع نیازهای سلامتی توله سگ خود فراهم کنید.

خشک یا مرطوب؟ کدام برای غذای توله سگ بهتر است؟

 ممکن است بدانید انتخاب غذاهای مرطوب به منظور تغذیه توله سگ‌ها می‌تواند یک راه عالی برای تقویت آبرسانی به سگ شما باشد در حالی که انتخاب غذای خشک توله سگ نیز می‌تواند برای کنترل سلامت دندان او انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. استفاده از غذاهای خشک برای تغذیه توله سگ دارای مزایای بسیار زیادی است. در راستای انتخاب مناسب‌ترین غذای توله سگ نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید، تهیه مخلوطی از هر دو غذای خشک و مرطوب به نسبتی مناسب است تا بتواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز توله سگ خود را برطرف سازد. در ادامه شما را با نکاتی که باید در راستای انتخاب غذای توله سگ خود در نظر بگیرید بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مزایای استفاده از غذای خشک توله سگ چیست؟

اگر شما نیز تاکنون صاحب توله سگی بوده‌اید باید بدانید که اصولاً صاحبین این حیوانات استفاده از غذای خشک توله سگ را نسبت به باقی غذاها ترجیح می‌دهند. دلیل این انتخاب این است که استفاده از این غذاها بسیار راحت‌تر و کم دردسرتر است. گذشته از سهولت استفاده از این نوع غذاها باید در نظر گرفت که این غذاهای خوشمزه خشک می‌توانند مزایای بسیار زیادی برای سلامت سگ‌های شما به همراه داشته باشند. بزرگترین مزیت استفاده از غذای خشک توله سگ این است که می‌‌تواند به سلامت دندان حیوان شما کمک کند. این غذا موجب تمیز کردن و تقویت دندان‌های حیوان شما می‌گردد. استفاده از این نوع غذاها باعث می‌شود تا در اثر جویدن و خشک بودن مواد غذایی تمامی رسوبات و پلاک‌های روی دندان سگ تراشیده و حذف شوند. با توجه به موارد ذکر شده و با در نظر گرفتن این موضوع که توله سگ‌ها به سرعت رشد می‌کنن، جا دادن غذای خشک توله سگ در برنامه غذایی این حیوان، تاثیر بسیار مثبتی در تقویت استخوان‌ها و سیستم ایمنی توله سگ‌ها دارد و دندان‌هایی محکم‌تر برای این حیوانات می‌سلزد.

توله سگ باید چند بار در طول روز غذا بخورد؟

توله سگ‌ها در صورت امکان باید حداقل ۳ بار در طول روز تغذیه شوند. از زمانی که آن‌ها را از شیر می‌گیریم تا سن ۴ تا ۶ ماهگی. بعد از گذشت سن ۶ ماهگیدو وعده غذایی در روز برای توله سگ در نظر بگیرید. در خصوص تغذیه توله‌ سگ‌ها نکات بسیاری وجود دارد،  سایت دیجی پت به عنوان یک بستر معتبر، این اطلاعات را بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به اهمیت انتخاب غذای توله سگ خصوصا در ماه‌های اولیه تولد این حیوانات بهتر است تا از همین ابتدا آگاهانه اقدام به انتخاب یک غذای مناسب برای حیوان خود کنید.

 

چگونه می توانم بین غذای خشک و تر برای خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت  انتخاب کنم؟

هر دو غذای ترو خشک فواید خاص خود را دارند. خوردن غذای تر برای توله سگ های تازه به دنیا آمده راحت تر است و سگ های بدغذا ممکن است غذای تر را وسوسه‌انگیزتر بدانند زیرا بوی آن بسیار خوشمزه تر است. اما نگه داری غذای تر سخت است و باید تازه سرو شود. اگر غذای تر را برای خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت  انتخاب کنید، لازم است که برای جلوگیری از بیماری های دندانی، روزانه دندان های حیوان خانگی خود را مسواک بزنید.

غذای خشک عموماً ماندگاری بیشتری دارد و می توان آن را در وعده های دقیق اندازه گیری کرد تا سگ خود را در وزن سالم نگه دارید. تکه های غذای خشک نوتری همچنین ممکن است به تمیز نگه داشتن دندان های سگ شما کمک کنند. می توان غذای خشک و غذای تر سگ را برای تکمیل غذای سگ در مراحل اصلی زندگی خود مخلوط کرد. غذای خشک برای توله سگ ها سرشار از پروتئین است و انواع کم کالری آن برای سگ های مسن با فعالیت کمتر مناسب است.

 

خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت

+ نوشته شده در  جمعه 31 تير 1401ساعت 1:25  توسط sadegh  بازدید 157 برچسب ها: خرید آنلاین غذای سگ نوتری پت , غذا سگ , غذا گربه , درباره غذا حیوانات , آشنایی با غذا گربه خیابانی,

آشنایی با قیمت غذای گربه مونلو Digipet و معرفی غذا خشک مونلو

معرفی قیمت غذای گربه مونلو Digipet

قیمت غذای گربه مونلو Digipet

 

غذای خشک گربه های بالغ بدغذا طعم میکس مرغ و تن و سالمون برای تقویت سیستم ایمنی بدن مونلو که محصول کشور برزیل است با طعم میکس  مرغ ماهی و تن محصولی کامل و بسیار خوش خوراک است که به راحتی میتواند پاسخگوی تمامی نیاز های گربه خانگی شما باشد.این غذا با دارا بودن تائورین باعث سلامت قلب و چشم حیوان شما میشود از طرفی دارای مقادیر فراوان مواد مغذی معدنی و ویتامین های بسیار میباشد که برای یک گربه کاملا مناسب و کافی است همینطور با داشتن دانه های تشویقی میزان خوش خوراک بودن این غذا چند برابر میشود و این موضوع باعث پرطرفدار بودن این محصول میشود  مونلو میکس دارای آنزیم های فراوان جهت  کاهش بوی مدفوع گربه های خانگی میشود

تغذیه متعادل یک عنصر کلیدی برای تضمین یک زندگی شاد و سالم است.

این محصول همچنین حاوی هگزامتافسفات سدیم است که به تمیز نگه داشتن دندان های حیوان خانگی کمک می کند و در نتیجه از ایجاد جرم و در نتیجه بوی بد دهان جلوگیری می کند.

علاوه بر این، به جلوگیری از مشکلات دستگاه ادراری که متأسفانه در گربه ها رایج است، کمک می کند. سلامت و زیبایی پوست و مو  نیز با روغن ماهی قزل آلا مرتبط است که از مزایای فرمول گربه بالغ مونلو است

هگزامتافسفات سدیم چیست؟

به دلیل تمایل قوی به هیدروکسی آپاتیت کلسیم موجود در مینای دندان، به طور قابل توجهی بر خواص اتصال کروموژن های مسئول لکه ها تأثیر می گذارد. با ایجاد اختلال در پلیکول، می‌تواند لکه‌های خارجی را از بین ببرد و توانایی حفظ آن بر روی سطوح دندان، از تشکیل لکه‌های خارجی جدید جلوگیری می‌کند و تا ۹۶% کاهش رنگ‌آمیزی را در عرض دو هفته نسبت به سطح پایه ایجاد می‌کند.

این غذا  گربه در وزن های 7کیلوگرم و 15 کیلوگرم  نیز با  درج قیمت غذای گربه مونلو Digipet   قابل سفارش است

میزان مصرف غذا برای گربه های متعادل که دارای اضافه وزن یا کمبود وزن نمیباشند به ازای هرکیلوگرم حدود 20 تا 25 گرم میباشد

مواد اصلی تشکیل دهنده عبارت هستند از :

گوشت مرغ،تن و سالمون،ذرت،برنج،آردگندم،کنسانتره پروتئین ماهی،روغن آفتابگردان،روغن زیتون،موادمعدنی،نمک،تورین،متیونین

متیونین یکی از اسیدهای آمینه مهم در جیره غذایی حیوانات است که در تبدیل مواد غذایی به پروتئین و در نتیجه سرعت وزن‌گیری، سلامت و ایمنی بدن آن‌ها بسیار موثر است.

ارزش های غذایی غذای خشک گربه های بالغ بدغذا طعم میکس مرغ و تن و سالمون برای تقویت سیستم ایمنی بدن مونلو :

پروتئین خام (حداقل)310 گرم بر کیلوگرم (31 درصد)

چربی خام (حداقل)120 گرم بر کیلوگرم (12%)

فیبر خام (حداکثر)30 گرم بر کیلوگرم (3%)

خاکستر (حداکثر)80 گرم بر کیلوگرم (8%)

کلسیم (حداقل/حداکثر)10 گرم / کیلوگرم – 16 گرم / کیلوگرم (1.0٪ – 1.6٪)

فسفر (حداقل/حداکثر)8000 میلی گرم / کیلوگرم – 16 گرم / کیلوگرم (0.8٪ – 1.6٪)

سدیم (حداقل)2500mg/kg (0.25%)

پتاسیم (حداقل)5000 میلی گرم بر کیلوگرم

امگا 3 (لینولنیک اسید) (دقیقه)2000mg/kg (0.2%)

امگا 6 (لینولئیک اسید) (دقیقه)20 گرم بر کیلوگرم (2%)

ساپونین 10 میلی گرم بر کیلوگرم

تائورین 1000 میلی گرم بر کیلوگرم

متیونین 6200 میلی گرم بر کیلوگرم

کولین 2000 میلی گرم بر کیلوگرم

ویتامین E   200UI/kg

ویتامین C (حداقل)100 میلی گرم بر کیلوگرم

روی (حداقل)130 میلی گرم بر کیلوگرم

سلنیوم (حداقل)0.3 میلی گرم بر کیلوگرم

رطوبت (حداکثر)100 گرم بر کیلوگرم (10%)

انرژی قابل متابولیسم3880 کیلو کالری بر کیلوگرم

ساپونین منبعی از خواص ضد التهابی ،ضد میکروبی و تحریک کننده سیستم ایمنی بدن است که فواید بسیاری دارد.

علاوه بر آن به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند و به دلیل خواصیت کف کننده و شویندگی که دارد رگ های بدن را پاک سازی می کند و از گرفتگی رگ های خونی جلو گیری میکند.مصرف ساپونین کاهنده نرخ شاخص قند خون بوده.

ساپونین ها در بدن اثر آنتی اکسیدانی دارند

نکته: تائورین یک آمینو اسیدی است که برای عملکرد بهتر اکثر سیستم های بدن گربه ضروری است اما این گروه از اسید آمینه ها نمیتوان در بدن سنتز بشوند  در نتیجه باید از طریق رژیم غذایی به بدن برسند.

کمبود تائورین منجر به آسیب شدید جسمانی مانند نارسایی قلبی،کوری،پوسیدگی دندان و….می شود.

روغن امگا 6 برای سلامت گربه ها بسیار مفید است اما بدن گربه ها نمی تواند امگا6 را تولید کند به همین علت باید در رژیم غذای گربه ها جای داد.

خواص غذای خشک گربه های بالغ بدغذا طعم میکس:

  • جلوگیری از سرطان در گربه
  • کمک به مفاصل
  • جلوگیری از خشکی پوست و مو
  • بهبود در سلامت استخوان ها
  • جلوگیری از بروز آلرژی
  • بهبود عملکرد بینایی و مغز
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تنظیم سوخت و ساز بدن

کلسیم حیاتی ترین مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه ها است

و باید نگران تامین این مواد مغذی در رژیم غذایی آنها باشیم.کلسیم جزو اصلی ترین مواد برای تشکیل استخوان و غضروف سالم در بدن گربه است.

از این رو دیگر نگران تامین این مواد مغذی مهم نباشید چون غذای گربه مونلو میکس این کار را برایمان راحت کرده و در غذای خود جای داده است.

فسفر برای زندگی ضروری است و بعد از کلسیم دومین ماده معدنی موجود در بدن از لحاظ مقدار است.

فسفر به همراه کلسیم استخوان و دندان ها را قوی نگه میدارد.

فواید فسفر در غذا خشک مونلو:

  • متابولیسم کربوهیدرات ها،چربی ها،پروتئین ها
  • تنظیم ذخیره انرژی بدن
  • رشد وترمیم سلول ها و بافت
  • ساخت و ترمیم DNA و RNA
  • تعادل ویتامین های ضروری
  • حفظ فعالیت عضلانی منظم
  • مدیریت عملکرد کلیه

از خواص زینک می توانیم به تقویت عملکرد سیستم ایمنی اشاره کرد

سلنیوم مانند سایر مواد معدنی کمیاب برای حفظ زندگی ‘گربه ها ضروری است.مواد معدنی کمیاب ،مواد مغذی بسیار ضروری در رژیم غذایی حیوانات هستند.

سلنیوم کافی برای عملکرد طبیعی سیستم ایمنی و غده تیروئید ضروری است.

 به دلیل نقش آن در عملکردهای مختلف مانند ضد سرطان، سلامت مفاصل، پوست و پوشش، مقاومت ایمنی و خواص آنتی اکسیدانی و غیره مورد توجه قرار گرفته است.

سلنیوم به همراه روی، ویتامین E، ویتامین B6 و اسید لینولئیک یکی از عوامل تغذیه ای حیاتی برای سیستم ایمنی بدن است.

سلنیوم مرکز فعال سلنوآنزیم هایی است که واکنش های ردوکس مانند گلوتاتیون پراکسیداز (GPx)، تیوردوکسین ردوکتاز را انجام می دهند.، هورمون تیروئید دیودیناز و غیره.

مطالعات حیوانی اثر مفید سلنیوم را در پیشگیری از سرطان نشان داده است.

کمبود سلنیوم به طور فزاینده ای به عنوان یک مشکل عملی در صنعت دام شناخته شده است. مصرف ناکافی سلنیوم می تواند باعث مشکلات جدی سلامتی شود، از جمله  تحلیل غضروف مفصلی بین مفاصل، بیماری تیروئید و انواع سرطان ها مشخص می شود

+ نوشته شده در  پنجشنبه 30 تير 1401ساعت 3:04  توسط sadegh  بازدید 151 برچسب ها: قیمت غذای گربه مونلو Digipet , غذا سگ , غذا گربه , آشنایی با غذا سگ , درباره غذا حیوانات,

تور فرانسه نوروز در تور های خارجی رز آبی

تور فرانسه نوروز در تور های آژآنس رز آبی

 

تور فرانسه نوروز

 

فرانسه یکی از توریستی ترین کشورهای اروپایی است که با جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، سالیانه میزبان بیش از 80 میلیون گردشگر خارجی است. فرانسه را باید سومین کشور پردرآمد در صنعت گردشگری دانست و لقب محبوب ترین مقصد گردشگری جهان را به آن نسبت داد.فرانسه کشور تفریحات عالی و پنیرهای خوشمزه، محبوب ترین مقصد گردشگری دنیاست. توریست ها اغلب به خاطر بازدید از شهرهای تاریخی و حومه زیبای شهرها، قلعه لویر ولی و سایر جاذبه های بیشمار، جذب فرانسه می شوند. علاوه بر این، فرانسه دارای آب و هواییست که همه آن را دوست دارند و همچنین تعدادی ساحل عالی دارد که بهترین آنها از لحاظ زیبایی و شکوه، به ترتیب فرنچ ریویرا، سواحل آتلانتیک و جزیره کورس یا کورسیکا می باشد. در فرانسه همچنین امکانات زیادی برای ورزش های زمستانی مهیاست که قابل توجه ترین و برجسته ترین آن کوه های آلپ و پیرنه است. فرانسه دارای فرهنگی غنی با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه می باشد که از این لحاظ نیز در دنیا معروف است.

 

قلعه چنانسی

قلعه چنانسی، شاید معروف ترین قلعه در لویر ولی باشد. قلعه چنانسی در قرن شانزدهم در عرض رود چر ساخته شد. در زیر قلعه، گذرگاههایی برای عبور قایق ها وجود دارد. بعد از قلعه ورسایلس، چنانسی پربازدید ترین قلعه در فرانسه است که به خاطر باغ های دوست داشتنی اش مورد توجه است. قلعه چنانسی بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل آسیب هایی که دید، مرمت و تعمیر گردید.

باغ ژیورنی

موزه کلود مونه، نقاش فرانسوی، در ژیورنی در شمال این کشور قرار دارد. به پاس زحمات او، باغی برای او ساخته‌اند که الهام گرفته از نقاشی "نیلوفر آبی” اوست و دیدنش خالی از لطف نیست. این باغ، سالانه حدود نیم میلیون بازدید‌کننده دارد و در آن هر نوع گل و گیاهی یافت می‌شود.  

 

موزه لوور

تور فرانسه نوروز  از بخش مهمی برخوردار است آن هم بازدید از موزه لوور پاریس است که از پر بازدید ترین موزه ها در دنیا به شمار می رود. این موزه دارای آثار باستانی، فرهنگی، هنر و تاریخ بشر بوده و از هر نقطه ی جهان تمدنی را برای نمایش دارد. از جمله آثار موجود در موزه لوور می توان به تابلو مونالیزا، کتیبه کوروش کبیر، گاو بالدار آشوری، لوح حمورابی و بسیاری دیگر اشاره کرد. در موزه لوور بیش از 35 هزار اثر هنری وجود دارد. به موزه لوور، موزه ی عمومی نیز می گویند زیرا از سال 1793 میلادی تاکنون در جمع آوری آثار تمام جهان فعالیت دارد. ساختمان لوور در زمان های گذشته از کاخ های سلطنتی و شاهانه بوده که در آن اثرهای مهم سلطنتی نگهداری میشد. بعد از انقلاب کبیر این موزه به عنوان موزه ملی و رسمی در کشور فرانسه شناخته شد. موزه لوور فرانسه رو به روی میدان کنکورد در پاریس واقع شده و همچنین در آن باغ بسیار زیبایی بنام باغ تویلری قرار دارد. از مزایای دیگرر موقعیت موزه، نزدیک بودن به خیابان شانزلیزه فرانسه می باشد که دسترسی به آن آسان می باشد. یکی از مهم ترین آثار موجود در موزه لوور پاریس، اسب دو سر می باشد که به زمان تخت جمشید باز می گردد. اسب دو سرر در آن زمان جزو سر ستون اصلی تخت جشید بوده است.  

برج ایفل 

مشهورترین و محبوب ترین نماد شهر زیبای پاریس برج ایفل Eiffel Tower است، برجی آهنی با ارتفاع 300 متر که مهم ترین مکان دیدنی برای گردشگران فرانسه به شمار می رود. این برج عظیم در میدان "شان دو مارس" و در کنار رودخانه سن قرار دارد. سه طبقه از برج ایفل امکان بازدید گردشگران را دارد. هر کدام از طبقات اول و دوم 300 پله دارند ولی برای رفتن به طبقه سوم حتما باید از آسانسور استفاده کنند. وزن برج ایفل 10000 تُن است و 18038 قطعه‌ی این برج با 5/2 میلیون پیچ و مهره به هم متصل شده است. رنگ برج ایفل هر هفت سال یکبار عوض می شود و برای این کار از 25 کارگر به مدت هجده ماه استفاده کردند. در ابتدای ساخت این برج، مردم نگاه کردن به آن را سبب درد چشم می دانستند وعلاقه ای به آن نداشتند ولی با گذشت سالها برج ایفل به عنوان یک اثر هنری عظیم شناخته شد. زیبایی‌های برج ایفل در شب با نورپردازی های زیبا و هنرمندانه و رقص نورهای رنگی بر بدنه‌ی آن چند برابر می شود. برای نورپردازی برج ایفل 3521000 وات برق استفاده می‌شود!!  

دهکده سحر آمیز اگوییسهایم

در منطقه آلزاس که در شمال شرقی فرانسه قرار گرفته، دهکده ای زیبا و منحصر به فرد را می بینید که تداعی کننده یک شهر جادویی است. با تماشای این دهکده زیبا، به دنیای والت دیزنی سفر می کنید و اگر در جشنواره های این دهکده شرکت کنید، برای لحظه ای فراموش خواهید کرد که در دنیای واقعی حضور دارید. بله، این یک دهکده سحرآمیز و رویایی است. در این دهکده زیباترین گل های فرانسوی وجود دارند و خانه ها و خیابان های رنگارنگ و باریک آن که متعلق به قرن 16هم میلادی است، شبیه یک نقاشی زیبا جلوه گری می کنند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 29 تير 1401ساعت 23:35  توسط sadegh  بازدید 117 برچسب ها: رز آّی , تور های رز آّی , گردشگری , تور گردشری , تور نوروز ,تور پاریس,

آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال

الگوی مثلث تحلیل تکنیکال

الگوی مثلث تحلیل تکنیکال چگونه است ؟

 

الگوی مثلث از جمله الگوهای ادامه دهنده در تحلیل تکنیکال است به این معنی که سهم در میانه ی یک روند مشخص با تشکیل این الگو استراحت کرده و در ادامه به روند قبلی خود بازمی گردد و روند سابق خود را ادامه می دهد.

ما در بین الگوهای حرکتی دو نوع الگوی بازگشتی و ادامه دهنده داریم که الگوهای بازگشتی شامل الگوی دوقلو و الگوی سر و شانه می شود و یکی از الگوهای ادامه دهنده الگوی مثلث است که در این مقاله به طور کامل به توضیح آن می پردازیم.

 

انواع الگوی مثلث در تکنیکال

  1. الگوی مثلث متقارن
  2. الگوی مثلث صعودی (افزایشی)
  3. الگوی مثلث نزولی(کاهشی)

هر کدام از این مثلث ها شکل خاص خود را دارند و در موقعیت های متفاوتی ظاهر می شوند که در ادامه به طور کامل آن هارا توضیح می دهیم.

الگوی مثلث تحلیل تکنیکال متقارن

این الگوی مثلث تحلیل تکنیکال  از جمله الگوهای ادامه دهنده به شمار می رود که شامل ۵ موج است و بعد از اتمام موج پنجم انتظار ادامه ی روند قبل را داریم به عبارت دیگر می توان این الگو را جز دسته ی الگو های اصلاحی هم قرار داد یعنی پس از اتمام موج پنجم در این الگو اصلاح تمام شده و سهم به روند سابق خود بر می گردد.

الگوی مثلث تحلیل تکنیکال

مثلث متقارن در میانه ی روند صعودی یا نزولی شکل می گیرد و زمانی اتفاق می افتد که خریداران و فروشندگان نتوانند روند قیمت را به سمت خودشان هدایت کنند.

در چنین شرایطی یک مثلث متساوی الساقین شکل می گیرد که ضلع بالای مثلث و ضلع پایینی که همان حمایت ها و مقاومت های سهم هستند حالت همگرا پیدا می کنند و به هم نزدیک می شوند.

زمانی می توانیم از الگوی مثلث متقارن سیگنال خرید یا فروش دریافت کنیم که یکی از ضلع های مثلث به سمت بالا یا به سمت پایین شکسته شوند، پس اگر میانه ی روند صعودی مثلث متقارن شکل گرفت و مقاومت به سمت بالا شکسته شد انتظار رشد قیمت داریم و اگر میانه روند نزولی الگوی مثلث نزولی تشکیل شد و حمایت به سمت پایین شکسته شد انتظار افت قیمت وجود دارد.

فوت کوزه گری:در بحث خطوط حمایت و مقاومت گفتیم که اگر مقاومت نزولی سهم به سمت بالا شکسته شود می تواند یک سیگنال قوی برای ورود به سهم باشد پس شما اگر این سیگنال را پیدا کنید می توانید بررسی کنید که این سیگنال ایا در چه شرایطی رخ داده و یا مقاومت مثلث بوده یا نه؟

حالا برای پیدا کردن شکست مقاومت کافیه در پلتفرم موج سوم یه کلیک ساده انجام بدی تا همه سهم هایی که مقاومتشون شکسته بهت نشون داده بشه.

الگوی مثلث صعودی

الگوی مثلث صعودی یا افزایشی معمولا در میانه ی روند صعودی تشکیل می شود و معمولا الگوی ادامه دهنده هست ولی گاهی هم در نقش الگوی بازگشتی عمل می کند و در این حالت به عنوان الگوی تشکیل دهنده کف شناخته می شود.

شکل این الگو به این صورت است که ضلع بالا یا مقاومت سهم به صورت افقی است و ضلع پایینی یا همان حمایت سهم صعودی و افزایشی است به همین خاطر این الگو به مثلث صعودی شناخته می شود.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 29 تير 1401ساعت 20:49  توسط sadegh  بازدید 226 برچسب ها: الگو ها , رمز ارز , ارزدیجتال , اتریوم , دلفین وست , بیت کوین,

آشنایی با کلیسای وست مینستر

کلیسای وست مینستر

 

کلیسای وست مینستر

 

 

وست مینستر ایبی در AD960 به عنوان یک صومعه بنتیکت تاسیس شد. این زمانی بود که اکثر مسیحیان اروپایی کاتولیک رومی بودند، اما پس از اصلاحات در قرن شانزدهم کلیسای انگلستان شکل گرفت. بسیاری از سنت ها در ایباف باقی می مانند اما خدمات به زبان انگلیسی و نه لاتین انجام می شود.

ایبیت وست مینستر، کلیسای قرنطینه ملت و همچنین محل دفن و یادبود چهره های تاریخی از هزار سال گذشته تاریخ بریتانیا است.

وست مینستر ابی هنوز کلیسای کارگری است و همه می توانند برای شرکت در سرویس های منظم شرکت کنند

کلیسای وست مینستر لندن هر ساله میزبان چیزی حدود 1 میلیون بازدید کننده است، کلیسایی که آن را به عنوان کلیسای سلطنتی لندن هم می شناسند و محل انجام تاج گذاری های زیادی بوده است. این کلیسای گوتیک زیبا در فهرست میراث های جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است و به همین علت هم در بین مردم لندن و هم جهانگرد های خارجی جایی شناخته شده است. وست مینستر با آن نقاشی های خیره کننده و شیشه های رنگارنگ و صنایع دستی زیبایش مجموعه ای از بزرگ ترین و مهم ترین تندیس ها و مجسمه های بریتانیا را دارد. با معرفی بیشتر این کلیسا همراه خبرنگاران باشید:

 

کلیسای وست مینستر لندن محل برگزاری مراسم های مهم ملی و حتی تاجگذاری های زیادی بوده است و به همین علت رابطه ای طولانی با سلطنت بریتانیا دارد. این کلیسا در غرب خانه مجلسی قرار گرفته است. از آن جا که این کلیسا بازدید کننده های زیادی دارد تصمیم گرفته شده تا در آن به جز تورهای گروهی، تورهای صوتی بهم برگزار شود، فایل های صوتی راهنمای کلیسا در 11 زبان ترجمه شده اند و رایگان هستند. تور صوتی تقریبا 1 ساعت طول می کشد و در آن سعی شده است تا دقیق ترین جزییات هم رعایت شود.

دیوارهای این کلیسا که در بین مردم انگلستان از ارزش و احترام بالایی برخوردار است صدها سال داستان، راز و تاریخ را در خود جا داده است. این کلیسا که به سبک گوتیک ساخته شده است، در قرن یازدهم تاسیس شده است و از همان دوران ابتدای ساختش، محل برگزاری تاج گزاری بوده است و همچنین 16 مراسم ازدواج سلطنتی هم در آن برگزار شده است. جالب است بدانید که کلیسای وست مینستر یکی از پر بازدید ترین مکان های مذهبی جهان بوده است، این کلیسا جدا از اهمیت مذهبی اش، مجسمه ها و تندیس ها و آثار یادبود زیادی را در خود دارد. در روز 28 دسامبر سال 2015، این کلیسا 950 امین سالگرد خود را جشن گرفت و مطمئنا که چنین سازه ای نمی تواند همین طور بدون داشتن داستان هایی این قرن ها را پشت سر گذاشته باشد. در این جا بعضی از رازهایی که به احتمال زیاد درباره کلیسای وست مینستر نمی دانسته اید را با شما در میان می گذاریم.

باغ مخفی کلیسای وست مینستر

در این کلیسا باغی به نام باغ کالج وجود دارد که احتمالا یکی از بهترین بخش های بازدید از وست مینستر خواهد بود. این باغ پشت دیوارهای بلند درختان پنهان شده است و همین که وارد آن می شوید این احساس به شما دست می دهد که وارد جهانی دیگری شده اید. گفته می شود که این باغ قدیمی ترین باغ انگلستان باشد چرا که حداقل 900 سال سن دارد دارد و زمانی از طریق کشیش هایی که در این کلیسا بوده اند استفاده می شده است و در آن انواع گیاهان دارویی کشت می شده است.

مقبره جنگجوی گمنام در کلیسای وست مینستر

در این کلیسا مقبره ای وجود دارد که ظاهرا متعلق به یک سرباز گمنام است که در دوران جنگ جهانی کشته شده است و تنها مقبره ای در این کلیسا است که به صورت ایستاده است و شما نمی توانید روی آن بایستید. در صورتی که بقیه مقبره ها به صورت افقی در این کلیسا قرار گرفته اند.

کلیسای وست مینستر در واقع اصلا یک کلیسا نیست

در واقع اگر بخواهیم این سازه را درست طبقه بندی کنیم، باید آن را در کتگوری سازه های سلطنتی قرار دهیم چرا که همان طور که در بالا هم به آن اشاره شد، از همان دوران ها این کلیسا محل برگزاری مراسم سلطنتی بوده است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 29 تير 1401ساعت 1:21  توسط sadegh  بازدید 147 برچسب ها: کلیسای وست مینستر , درباره کلیسای وست مینستر , آشنایی با کلیسای وست مینستر , در باره رز آبی , تور رز آبی,

آشنایی با جای خواب گربه

جای خواب گربه

 

جای خواب گربه

 

 

جای خواب گربه باید چگونه باشد؟

گربه‌ها عاشق خوابیدن هستند و دوست دارند که در جایی گرم و نرم ساعت‌ها لم بدهند و استراحت کنند؛ به همین دلیل در نظر گرفتن نکاتی برای تهیه محل خواب گربه بسیار مهم است. جای خواب گربه باید کاملا برای او اندازه باشد و حتی کمی بزرگ‌تر؛ البته نه آن‌قدر که احساس کند در محلی بسیار بزرگ گیر افتاده است. به همین دلیل اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید انواع سبد یا کلبه برای خوابیدن آن‌ها در نظر بگیرید این است که بتوانند به راحتی در جای خواب خود غلت بزنند یا کش و قوس بیایند.
علاوه بر این بهتر است که جای خواب گربه خانگی از مواد طبیعی ساخته شده باشد تا در او ایجاد حساسیت نکند. خرید یک تشک گرم و نرم برای گربه که در آن احساس راحتی کند و در صورت سرد بودن زمین مریض نشود نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
 

انواع جای خواب گربه

زمانی که وارد فروشگاه محصولات حیوانات خانگی می‌شوید انواع مختلفی از جای خواب گربه را می‌بینید و احتمالاً نمی‌توانید تصمیم بگیرید که کدام‌یک را انتخاب کنید. به طور کلی می‌توان جای خواب این حیوانات را به سه دسته تقسیم‌بندی کرد.
اولین نوع مسقف است که معمولا به شکل کلبه یا سبد درب دار طراحی می‌شود. این نوع مخصوص گربه‌هایی است که تاریکی را دوست دارند و از جای بسته نمی‌ترسند. البته باید مراقب باشید که در قسمت‌های مختلف خانه گربه فضای کافی برای نفس کشیدن باشد و او هر زمان که دوست داشت بتواند سقف را کنار بزند و از آن بیرون بیاید. می‌توانید برای اینکه هوای کافی به گربه برسد جای خواب او را پشت پنجره قرار دهید.
نوع روباز شبیه به لانه پرندگان است و اغلب حالت یک سبد چوبی دارد، در این نوع یک تشک در سبد پهن می‌کنید و گربه را در آن می‌خوابانید.
نوع سوم ترکیبی از مسقف و روباز است؛ در واقع شما می‌توانید هر زمان خواستید سقف آن را بخوابانید تا روباز شوید. این جای خواب گربه از دو نوع دیگر طرفداران بیشتری دارد و همه گربه‌ها از جمله گربه خیابانی یا نژادهایی که از اول خانگی بوده‌اند آن را دوست دارند.
 

خرید جای خواب گربه از پت شاپ زیماپت

در زمان خرید جای خواب گربه باید به قیمت آن توجه زیادی داشته باشید و تلاش کنید که محصولی مقرون به صرفه اما باکیفیت بخرید. توجه کنید که معمولا جای خواب‌های بسیار ارزان کیفیت مناسبی ندارند و ممکن است برای گربه شما ایجاد دردسر کنند. در پت شاپ زیماپت انواع و اقسام جای خواب حیوانات از جمله گربه در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارد تا شما بتوانید متناسب با نیاز گربه خود آن‌ها را خریداری کنید. کلیه محصولات در این فروشگاه از بهترین برندها تهیه شده‌اند و دارای کیفیت بالایی هستند؛ ضمانت اصالت کالا برای همه کالاها در این فروشگاه می‌تواند خیال شما را از این بابت کاملا راحت کند.
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 تير 1401ساعت 2:39  توسط sadegh  بازدید 153 برچسب ها: جای خواب گربه , جای خواب سگ , غذاسگ , غذا گربه , آشنایی با گربه ها,

آشنایی با قلاده گربه در دیجی پت

قلاده گربه

 

قلاده گربه

 

 

گربه‌ها و سگ‌ها جزو دوست‌داشتنی‌ترین حیوانات آپارتمانی هستند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این حیوانات را در منزل نگهداری کنند. علیرغم لذت بخش و شیرین بودن تجربه‌ی داشتن این حیوانات، لازم است تا نکات بسیار مهمی را درباره‌ی شرایط نگهداری آن‌ها بدانیم؛ چرا که این حیوانات نیز مانند انسان‌ها نیازمند وسایلی مثل جای خواب، ظرف غذا و... هستند.

اگر شما هم از سگ یا گربه در منزل خود نگهداری می‌کنید و درباره‌ی این وسایل و قلاده گربه  اطلاعی ندارید، همراه ما باشید و راهنمای خرید باکس گربه و سگ و خرید قلاده سگ را تا انتها بخوانید.

راهنمای خرید باکس گربه

باکس گربه؛ یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز برای گربه‌هایی است که در منزل نگهداری می‌شوند. باکس گربه یک نوع باکس کوچک و قابل حمل است که برای جابجایی و حمل گربه از آن استفاده می‌شود. برای مثال زمانی که شما می‌خواهید سفر کنید، در سطح شهر گشتی بزنید و یا حیوان خود را نزد دامپزشک ببرید، برای جابجایی راحت و آسان گربه‌ی خود، به خرید باکس گربه نیاز دارید؛ چرا که این وسیله امکان حمل و نقل امن و عاری از دردسر را برای شما فراهم خواهد کرد.

از طرفی گربه‌ها نژادهای مختلفی دارند و بدن و اندازه‌ی آن‌ها با هم فرق می‌کند. بنابراین در هنگام تهیه و خرید باکس گربه باید اندازه و نژاد این حیوان را نیز در نظر گرفت.

 

 

اهمیت استفاده از باکس گربه

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که می‌توانید به راحتی گربه‌ی خود را بغل کرده و آن را از منزل خارج کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که گربه‌ها حیواناتی ترسو هستند و به محض قرار گرفتن در محیطی که در آن احساس امنیت نداشته باشند، ممکن است واکنش‌های عجیبی مثل فرار از خود نشان دهند. حتی اگر شما بخواهید برای گشتی شهری، گربه‎‌ی خود را درون ماشین بگذارید، امکان کلافه شدن و وحشت آن‌ها از صدای بوق ماشین‌های دیگر وجود دارد. در این حالت ممکن است گربه تمرکز شما را به هم بزند و شما نتوانید با دقت رانندگی کنید و باعث ایجاد حوادث ناخواسته‌ را برای خود و سایرین شوید.

بنابراین با توجه به توضیحات بالا و فارغ از این که گربه‌ی شما چقدر در منزل آرام و بی‌آزار هست، حتما برای جابجایی‌اش از یک باکس گربه استفاده کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خرید باکس گربه برای صاحبان این حیوان در بعضی کشورها به یک قانون تبدیل شده است و افرادی که از تهیه‌ی باکس سرباز بزنند، دامپزشک گربه‌ی آن‌ها را پذیرش و معاینه نخواهد کرد.

 

 

نکات مربوط به خرید باکس گربه

هنگام خرید این وسیله شما باید روحیه و اندازه‌ی گربه‌ی خود را در نظر بگیرید. اگر گربه‎‌ی شما در فضاهای تنگ و تاریک احساس ترس می‌کند و به شدت واکنش نشان‌ می‌دهد، از خرید باکس خیلی کوچک با محفظه‌های ریز خودداری کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به صورت امتحانی ابتدا سایز متوسط باکس را خریداری و استفاده کنید و اگر در آینده از اندازه‌ی آن رضایت نداشتید، آن را تغییر دهید تا اینطور گربه‌ی شما نیز اذیت نشود.

باکس بیش از حد بزرگ خطر آسیب دیدن گربه به خصوص در هنگام رانندگی را به دنبال دارد و باکس بیش از حد کوچک باعث ترس و اضطرابش می‌شود. هنگام خرید باکس گربه به این نکته هم توجه داشته باشید که باکس شما باید فضای لازم برای گذاشتن ظرف آب و غذا را هم داشته باشد.

باکس هایی که می‌توان برای گربه‌ها تهیه کرد، دارای انواع گوناگونی هستند و در سایزهای مختلفی هم تولید می‌شوند. این باکس‌ها با توجه به کاربردشان، انواع متفاوتی مثل باکس مخصوص هواپیما، باکس چرخدار و... دارند. شما می‌توانید با توجه به اندازه گربه‌ی خود و با مشورت با کارشناسان دیجی پت، بهترین خرید باکس گربه‌ را برای حیوان دلبندتان انجام دهید.

اندازه‌ی استاندارد: سگ‌ها عاشق فضای باز هستند و در فضای بسته غمگین و افسرده می‌شوند؛ بنابراین شما باید در هنگام خرید باکس سگ، باکسی را انتخاب کنید که حیوان شما در آن احساس خفگی و کمبود فضا نکند. توجه داشته باشید که باکس بیش از حد بزرگ نیز باعث بازیگوشی حیوان شما می‌شود و شما را به زحمت می‌اندازد. داشتن فضای لازم برای گذاشتن ظرف آب و غذا نیز در این مورد ضروری است.

داشتن تهویه‌ی مناسب: وجود تهویه خوب در باکس سگ باعث می‌شود حیوان شما آسایش و راحتی بیشتری را در هنگام جابجایی تجربه کند. در این باره بهتر است باکسی را انتخاب کنید که دو طرف آن منافذ یا پنجره برای تهویه و تغییر هوا وجود داشته باشد.

ایمنی باکس سگ و گربه : در هنگام خرید باکس سگ، توجه داشته باشید که بدنه‌ی آن از ساختار محکمی برخوردار باشد و بتواند به خوبی از حیوان شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند. علاوه بر این بهتر است باکسی را انتخاب کنید که جای رد کردن کمربند خودرو را داشته باشد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 27 تير 1401ساعت 2:53  توسط sadegh  بازدید 136 برچسب ها: قلاده سگ , قلاده گربه , غذا سگ , غذا گربه , آشنایی با غذا حیوانات,

تور بارسلونا 1401 در رز آبی و تور زوریخ 1401

تور زوریخ 1401

 

تور زوریخ 1401

 

 

 

تور زوريخ

تور زوريخ يكي از تورهاي پرطرفدار در بين علاقه مندان به سوئيس است. قدمت تاريخي اين شهر و جاذبه هاي تفريحي و گردشگري آن يكي از مهم ترين دلايل افراد براي انتخاب تور زوريخ هستند. اگر قصد استفاده از تور زوريخ را داريد اين مطلب را دنبال كنيد تا شما را با جاذبه هاي اين شهر ديدني و جذاب آشنا كنيم.

آشنايي با شهر زوريخ

زوريخ بزرگترين و ثروتمندترين شهر در سوئيس است كه اكثر افراد آن را به خاطر بانك هايش مي شناسند. همان طور كه مي دانيد زوريخ مركز مالي سوئيس است. قسمت هاي قديمي شهر زوريخ به همان حالت قبلي خود باقي مانده اند خيابان هاي پر پيچ و خم، كليساها، مراكز تاريخي شهر و … قسمت هاي قديمي شهر هستند. شما در تور زوريخ مي توانيد علاوه بر بازديد از مراكز تاريخي و گردشگري به بازديد از جاذبه هاي مدرن زوريخ نيز بپردازيد. در زوريخ گالري هاي هنري و مراكز فرهنگي زيادي برگزار مي شود كه نشان دهنده جذابيت تور زوريخ هستند.

تور زوريخ

استفاده از تور زوريخ 1401 و بازديد از جاذبه هاي آن بدون شك يكي از بهترين تجربه هاي زندگي شما خواهد بود. هرچند زوريخ يكي از گران قيمت ترين مكان ها براي گردشگري است اما با رعايت برخي نكات مي توانيد اين سفر را به سفري ارزان و مناسب براي خود تبديل كنيد.

فرودگاه هاي شهر زوريخ

شلوغ ترين فرودگاه بين المللي در كشور سوئيس در شهر زوريخ قرار دارد زيرا هر ساله تعداد زيادي گردشگر خارجي به اين شهر وارد مي شوند. شهرت جهاني زوريخ علت اصلي انتخاب گردشگران است. شما در تور زوريخ مي توانيد از موزه ها، دانشگاه هاي زوريخ، برج ساعت، بناهاي تاريخي، خيابان هاي مشهور اين شهر و بسياري ديگر از جاذبه هاي ديدني آن ديدن كنيد و با كوله باري از تجربه و فرهنگ جديد از اين شهر خارج شويد. در ادامه با مراكز تفريحي و گردشگري زوريخ، بازارها و مراكز خريد آن، آب و هواي زوريخ و بهترين زمان سفر به زوريخ آشنا خواهيد شد تا از اين اطلاعات در زمان تور زوريخ استفاده نماييد.

 

 

تور بارسلونا 1401

 

 

تور بارسلونا از نظر تعداد گردشگران خواهان بازدید از بارسلونا در رتبه چهارم قرارگرفته است. امید بر آن است که شما با رفتن تور بارسلونا بزرگ‌ترین و بهترین تجربه سفر به اسپانیا را خواهید داشت. اسپانیا با بناهایی غنی، جاذبه‌های دیدنی زیبا، آب و هوایی مناسب، سوغاتی‌های هیجان‌انگیز منتظر گردشگران از تمامی دنیا خواهد بود.

آشنایی با شهر بارسلونا

این مقاله همه‌ چیز را درباره تور بارسلونا 1401 به شما توضیح خواهد داد. بارسلونا در کشور اسپانیا واقع‌شده است که به‌عنوان پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور اسپانیا معرفی‌شده است. بعد از شهر بارسلونا، شهر مادرید جزء بزرگ‌ترین شهر کشور اسپانیاست. بارسلونا با وسعت 101٫4 کیلومتر و جمعیتی حدود 1٫621٫600 در کشور اسپانیا شهرت خاصی دارد. در اتحادیه اروپا نیز بارسلونا در رتبه ششم ازنظر جمعیت و در دریای مدیترانه جزء بزرگ‌ترین کلان‌شهر در اتحادیه اروپا قرارگرفته است.مردم بارسلون پذیرای گردشگران تور بارسلونا هستند و سالانه گردشگران زیادی را به اسپانیا می کشاند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 27 تير 1401ساعت 0:05  توسط sadegh  بازدید 125 برچسب ها: تور زوریخ 1401 , تور نوروز , تور هلند , تور هند , تور رز آبی,

آموزش سرمایه گذاری در طلا در آموزش های رایگان دلفین وست

آموزش سرمایه گذاری در طلا

آموزش سرمایه گذاری در طلا

 

 

سرمايه گذاری در طلا و سکه در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری بین عموم مردم است. تورم همواره سرمایه و دارایی‌های مردم را تهدید می‌کند. 
خرید طلا می‌تواند به‌عنوان سدی محکم در برابر تورم باشد. با سرمایه‌گذاری در طلا می‌توان از حفظ ارزش دارایی‌ها در گذر زمان اطمینان حاصل نمود. اما همان‌طور که می‌دانید در بازار طلا، این فلز گران‌بها در شکل‌های گوناگونی خرید و فروش می‌شود. طلای آب شده، سکه، شمش و … تعدادی از پرمصرف‌ترین انواع طلا در بازار به شمار می‌روند. نکته مهمی که در خصوص سرمایه گذاری در طلا و بازار سکه وجود دارد، ریزه‌کاری‌هایی است که باید حتما در خرید و فروش در نظر بگیرید.
طلا از گذشته های بسیار دور، در بین عموم مردم به‌عنوان یک دارایی ارزشمند شناخته می‌شده و این جایگاه را در گذر زمان به‌خوبی حفظ کرده است. این نکته به ظاهر ساده نشان از یک واقعیت بسیار حیاتی دارد؛ سرمایه گذاری در طلا و سکه امن‌ترین سرمایه‌گذاری در بلندمدت به شمار می‌رود. دارایی که قرن‌ها توانسته خود را در برابر تکانه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی حفظ کند، قطعا از این به بعد هم با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.
در بحث سرمایه‌گذار مسئله حفاظت از دارایی یک موضوع کلیدی به شمار می‌رود. سرمایه گذاری در طلا و سکه این امکان را به شما می‌دهد که در بلندمدت افت و خیزهای اقتصادی را به سلامت پشت سر بگذارید و تأثیر منفی روی ارزش دارایی خود احساس نکنید.

نکات مهم  در سرمایه گذاری  طلا و سکه 

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، سرمایه گذاری در بازار طلا باید با در نظر گرفتن نکات حیاتی باشد که در این بازار اثرگذار است. در این قسمت قصد داریم به‌طور خلاصه به بررسی این نکات بپردازیم.

۱. سرمایه گذاری در طلا و سکه باید با دید بلندمدت همراه باشد

بازار طلا و سکه به هیچ عنوان برای کسانی که قصد دارند راه صد ساله را یک شبه طی کنند، مفید نیست. در این بازار باید صبر زیادی داشته باشید. در بسیاری از بازارهای مالی دیگر از قبیل بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال این امکان وجود دارد که به‌عنوان نوسان‌گیر فعالیت کنید. نوسان‌گیران با دریافت سودهای کم در معاملات متعدد سعی می‌کنند که درآمد خود را افزایش دهند. در بازار طلا نمی‌توانید با دید کوتاه‌مدت وارد شوید و باید حتما در بلندمدت به دنبال موفقیت در این بازار بگردید.

۲. امکان سرمایه گذاری در طلا و سکه در مقایسه با بازار ملک راحت‌تر است

یکی دیگر از بازارهای سرمایه‌گذاری که معمولا اطمینان بالایی در بلندمدت دارد، بازار ملک است. با این وجود عموم مردم امکان فعالیت در این بازار را ندارند. چراکه در عمل قیمت خرید یک ملک معمولی با هدف سرمایه‌گذاری بالاتر از یک میلیارد تمام می‌شود و همین مسئله عملا بخش قابل توجهی از مردم را از این بازار حذف می‌کند. اما در مقابل امکان سرمایه گذاری در طلا و سکه با سرمایه‌های چند میلیونی وجود دارد. در نتیجه مردم می‌توانند با خرید طلا سرمایه محدود خود را به طور دائمی از نوسانات اقتصادی و تورم در امان نگه دارند.

۳. ریسک سرمایه گذاری طلا و سکه بسیار کم است

یکی از اصول مهم سرمایه‌گذاری این است که حتما یک پرتفوی متنوع از دارایی‌ها با ریسک‌های مختلف تشکیل دهید. معمولا توصیه می‌شود که بخش مهمی از سرمایه‌گذاری خود را در جای مطمئنی انجام دهید که شما را در برابر تکانه‌های اقتصادی در امان نگه دارد. با نگاهی به بازارهای مختلف مالی و همچنین نظرات کارشناسان اقتصادی در سطح دنیا مشخص می‌شود که ریسک بازار طلا در مقایسه با سایر بازارها به مراتب کمتر است.

۴. نقدشوندگی در بازار طلا در وضعیت مطلوبی قرار دارد

سرمایه‌گذاری که نقدشوندگی مناسبی ندارد، ریسک بالایی به همراه دارد. در مقابل سرمایه‌گذاری که در اغلب مواقع به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن نقد می‌شود، ارزش و اعتبار بسیار بالایی دارد. بازار طلا در شکل‌های مختلف از طلای آب شده تا سکه از نقدشوندگی بالایی برخوردار است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از این که هر زمان به پول خود نیاز داشتید، به آن دست پیدا می‌کنید به سرمایه گذاری در طلا و سکه بپردازید.

 

 

مهم‌ترین مزیت سرمایه گذاری در طلا  و آموزش سرمایه گذاری در طلا و سکه نسبت به سایر موقعیت‌های سرمایه‌گذاری

آموزش سرمایه گذاری در طلا :وقتی به بازارهای مالی مختلف که در حال حاضر در دنیا وجود دارد نگاه می‌کنیم، یک نکته خیلی مهم به چشم می‌آید. عمر هر کدام از بازارهای مالی فعالی در برابر بازار طلا به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. طلا از قرن‌های قبل در بین عموم مردم به‌عنوان یک دارایی ارزشمند شناخته می‌شده و این جایگاه را در گذر زمان به‌خوبی حفظ کرده است. این نکته به ظاهر ساده نشان از یک واقعیت بسیار حیاتی دارد؛ سرمایه گذاری در طلا و سکه امن‌ترین سرمایه‌گذاری در بلندمدت به شمار می‌رود. دارایی که قرن‌ها توانسته خود را در برابر تکانه‌های گوناگون اقتصادی و سیاسی حفظ کند، قطعا از این به بعد هم با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 تير 1401ساعت 10:22  توسط sadegh  بازدید 211 برچسب ها: آموزش سرمایه گذاری طلا , اتریوم , دلفین وست , رمز ارز ع ارزدیجیتال,

آشنایی با تور مسافرتی رز آبی و سفر اسپانیا

تور مسافرتی رز آبی

 

تور مسافرتی رز آبی

 

 

نکاتی در رابطه با تور اسپانیا

برای استفاده از تور اسپانیا بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید تا در طول سفر با مشکلی مواجه نشوید. این نکات عبارتند از:

  1. قبل از سفر تور مسافرتی رز آبی  برآورد هزینه کنید و به مقدار کافی پول همراه خود ببرید. روزانه به صورت میانگین حدود 40 تا 50 یورو هزینه دارید. این مقدار برای هزینه جابجایی، تهیه بلیط اماکن تفریحی و دیدنی است.
  2. اگر بار اولتان است که به تور اسپانیا می روید، حتما از تور های گروهی استفاده کنید. در این تورها، لیدر گروه در تمام طول سفر شما را راهنمایی می کند و می توانید استفاده بهتری از زمانتان در طول سفر داشته باشید.
  3. حواستان باشد که هزینه هتل ها هرچه به مرکز شهر نزدیک تر باشد، بیشتر می شود. توصیه ما این است که از هتل های ساحلی استفاده کنید تا هزینه تان را کاهش دهید.

پایتخت اسپانیا بارسلون میباشد و بارسلون پرجمعیت‌ترین شهر کاتالونیا، در استان بارسلون قرار دارد و بعد از مادرید، پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا میباشد. طبق اماری که سال 2016 ارائه شد جمعیت بارسلون با شهرهای اطراف آن، به ۴٫۶ میلیون نفر می‌رسد.

 

بارسلون شهری زیبا و پر‌جنب‌جوش و شاد میباشد؛ آفتاب‌های دلچسب و معماری‌های عجیب و خیره‌کننده آن معروف است. بارسلونا هم دریا دارد هم و ساحل و آفتاب،شب‌های آن نیز زنده و بیدار است.شهری است با موزه و آثار معماری و تاریخی ،و همچنین مراکز خرید و تفریحات و رستوران و کافه.

زیبایی های بارسلونا از خیابان‌های آن آغاز می‌شود؛ خیابان‌های بارسلونا موزه‌ای از آثار گائودی، معمار معروف اسپانیایی میباشد که در آثارش خلاقیتی عجیب و دیدنی دارد: از کلیسای مشهور و نیمه‌کاره ساگرادا فامیلیا که بی تردید بزرگترین شاهکار او‌ میباشد، تا خانه کاسا میلا و پارک گوئل که توریست‌ها از آن بسیار استقبال میکنند.

خیابان لارامبلا و میدان کاتالونیا قلب تپنده‌ شهر میباشد که چکیده‌ بارسلون در آن قابل مشاهده است از یک طرف نوازندگان و نقاش‌های خیابانی، گل‌فروش‌ها و مغازه‌های کوچک سوغاتی فروشی و کلیسا‌ها و بنا‌های قدیمی چشم نواز است و از طرف دیگرِ لارامبلا هم به مرکز‌خرید‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و قایق‌های شناور بر مدیترانه خواهید رسید. بارسلونا شهری است همیشه خواهان بیشتر ماندن در آن هستید.

از دیدنی های آن میتوان به کلیسای ساگرادا فامیلیا ,خیابان لارامبلا ,کاسا میلا ,پارک گوئل,باری گوتیک,ورزشگاه و موزه‌ کمپنوئو,پارکمون‌جوییک,ساحل بارسلونتا,موزه‌ هنر ملی کاتالونیا و کاسا باتلو اشاره کرد.

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 25 تير 1401ساعت 22:15  توسط sadegh  بازدید 132 برچسب ها: تور مسافرتی رز آبی , تور مسافرتی , رز آبی , درباره رز آبی , گردشگری,

آشنایی با دیدنی‌های ژنو سوئیس

دیدنی‌های ژنو سوئیس

 

دیدنی‌های ژنو سوئیس

 

 

شهر ژنو سوییس در انتهای غربی دریاچه ژنو (لاک لمان) و تقریباً در مرز فرانسه است ، ژنو به دلیل وجود دفتر مرکزی تعدادی از شرکت ها و انجمن های چند ملیتی ، دارای جو جهانی و عطر و طعم بین المللی است. صلیب سرخ در سال 1865 در ژنو تاسیس شد و از 1920 تا 1946 این شهر مقر سازمان ملل بود. تقریباً کاملاً توسط فرانسه احاطه شده و فقط با دریاچه و یک نوار زمینی باریک در امتداد ساحل شمال غربی آن به بقیه سوئیس متصل است .

یک مکان مرفه که میزبان بسیاری از سازمان ها و سفارتخانه های بین المللی است – و همچنین سازمان ملل – ژنو دومین شهر بزرگ کشور است و به دلیل انبوه دیدنی های شگفت انگیز ارزش بازدید را دارد. پر از ساختمان های قدیمی و دوست داشتنی ، موزه ها ، پارک ها و موارد دیگر ، مکانی خارق العاده برای گشت و گذار در اطراف است .

 

لیست بهترین دیدنی‌های ژنو سوئیس

1 دریاچه ژنو

این دریاچه بدون شک ستاره نمایش ژنو است.  از زیبا ترین مناظر شهر است و خود زمینه بی نظیر کوه های آلپ پوشیده از برف را دارد. می توانید در Mouettes Genevoises ، با موتورهایی که از سال 1897 بین اسکله های کنار دریاچه رفت و آمد می کنند ، از یک قسمت به شهر دیگر برسید. یا می توانید دریاچه را با یکی از قایق های معمولی که ژنو را با لوزان ، مونترو و دیگر متصل می کند ، جستجو کنید. شهرهای کنار دریاچه ، برخی از محبوب ترین مکان ها برای بازدید در نزدیکی ژنو هستند.

2 Jet d’Eau (فواره)

در کنار Jetée des Eaux-Vives ، موج شکن محصور بندر ژنو ، یک فواره عظیم از سطح دریاچه در یک ستون 145 متری به اوج می رسد. این جت آب به نماد ژنو تبدیل شده و مشهورترین نقطه عطف آن است. یک پمپ قدرتمند با سرعت حدود 500 لیتر در ثانیه آب را پیش می برد که ارتفاعی که به آن می رسد را رقم می زند.

3 معبد سنت پیر

کلیسای رومانسک در بالاترین نقطه از شهر قدیمی ژنو با قدمت 1150 سال به عنوان کلیسای جامع سنت پیر ، دارای برخی از عناصر گوتیک است. در جریان اصلاحات پروتستان ، که در آن ژنو نقش مهمی داشت ، نام آن به Temple de Saint-Pierre تغییر یافت و به یک کلیسای معترض تبدیل شد. جان کالوین از سال 1536 تا 1564 در این جا خطبه می خواند و مریدان او محراب ها ، نقاشی ها و مجسمه سازی را بیرون کشیدند و فقط سرستون های حکاکی شده و شیشه های رنگ آمیزی شده را از تزئین اصلی آن داخل گذاشتند.

4 Jardin Anglais (باغ انگلیسی) و Parc de la Grange

در ضلع جنوبی دریاچه ، معروف به Rive Gauche ، تفرجگاه دو لاک از Pont du Mont-Blanc به سمت شرق امتداد می یابد ، در کنار آن Jardin Anglais قرار دارد ، جایی که ساعت گل بزرگ را می بینید ، تقریباً به همان اندازه فواره Jet d’Eau نشان شهراست. همچنین در پارک ، بنای یادبود ملی ، با چهره های تمثیلی هلوتیا و ژنو ، به یاد ورود ژنو به کنفدراسیون سوئیس در سال 1814 وجود دارد. در امتداد ساحل دریاچه جنوبی پارک د لا گرانژ ، با یک باغ گل رز زیبا ، و پارک دکوراسیون وجود دارد. Eaux-Vives ، با درختان زیبا و تخت گل.

5 Jardin Botanique (باغ گیاه شناسی)

در جنوب شرقی آریانا ، بین خیابان د لا پیکس و خیابان دبلیو ، باغ گیاه شناسی ژنو را می یابید که در سال 1902 تأسیس شده است. گلخانه ها ، باغ ها و بوستان آن حدود 28 هکتار را شامل می شود و بیش از 12000 گونه گیاهی و درختی را در خود جای داده است. باغ آلپ گیاهانی از ارتفاعات بلند سوئیس را نشان می دهد و گیاه هرباریوم با شش میلیون نمونه از گیاهان بزرگ در جهان است. یک منطقه کوچک حیات وحش  شامل گوزن های آیش و سایر حیوانات وحشی است.

6 میدان Bourg-de-Four

در قلب شهر قدیمی ژنو ، در نزدیکی معبد سنت پیر ، مکان محبوب Bourg-de-Four را پیدا خواهید کرد. احتمالاً قدیمی ترین میدان شهر و مطمئناً جذاب ترین و جوی ترین آن ، در محل گردهمایی روم قرار دارد و از قرن نهم به بعد بازار مهمی را برگزار می کند. در قرن شانزدهم ، پروتستانهای تبعیدی در اینجا پناه یافتند. امروزه گردشگران و افراد محلی به کافه ها و رستوران های آن پناه می برند که بسیاری از آنها در هوای مناسب بر روی سنگفرش ها می نشینند.  یک چشمه قرن 18 ، یک مجسمه ، Clementine ساخته هاینز شوارتز ، در میدان قرار دارد. کاخ دادگستری که از سال 1860 دادگاه های حقوقی را در خود جای داده است ، در اوایل دهه 1700 به عنوان صومعه سرا ساخته شد در این میدان نمایان است.

7 کاخ ملل

مجموعه بزرگ ساختمانهای مرمر که کاخ ملل را تشکیل می دهد مقر اصلی سازمان ملل متحد است ، موقعیتی که پس از نابودی اتحادیه ملل که مقر جهانی آن در اینجا بود ، بر عهده گرفت. بدین ترتیب به مرکز دیپلماسی جهانی ، بزرگترین مرکز سازمان ملل متحد پس از نیویورک تبدیل شده است که سالانه بیش از 25000 نماینده از آنجا عبور می کنند.

سالن اجتماعات با بیش از 2،000 صندلی برای جلسات سازمان ملل و سازمانهای وابسته به آن استفاده می شود. از لابی آن منظره ای زیبا از کوه های آلپ دیده می شود. دو درب برنز به شدت طلاکاری شده در انتهای آن توسط ناپلئون از ایتالیا بازگردانده شد و توسط کلمانسو به لیگ ملت ها ارائه شد. نقاشی دیواری و سقفی به رنگ قهوه ای طلاکوب توسط JM Sert در اتاق كوچك  هدیه اسپانیا بود، در سال 1936 به اتمام رسید ، و مضامین پیشرفت فنی ، اجتماعی و پزشکی و صلح جهانی را نشان داد..

+ نوشته شده در  شنبه 25 تير 1401ساعت 0:04  توسط sadegh  بازدید 165 برچسب ها: دیدنی‌های ژنو سوئیس , تور سوئیس , تور های رز آّی , درباره رز آّی , گردشگری , آشنایی با گردشگری,

سوغات لبنان در سفر رز آبی

سوغات لبنان

سوغات لبنان

 

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کتاب

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کیف های برند سارا 

برند در حال رشد کیف سارا (Sarahs Bag) در اصل یک برند عرضه کیف های دستی لبنانی است. برند کیف سارا که در سال 2000 توسط سارا بیدون تأسیس شد همواره با بیان نظرات صریح در مورد واقعیات زندگی به عنوان یک محصول محلی مشهور است. این کیف ها سوغاتی های ایده آلی برای بردن به خاطر در هنگام سفر به لبنان هستند. اگر به دنبال کامل کردن کمد لباس های خود با یک کیف اصیل هستید، این برند برای شما ساخته شده است.

شیرینی ها 

شاید یکی از بهترین هدایا برای بردن به خانه از لبنان و سوغات لبنان خوراکی باشد. فروشگاه هایی نظیر حالِب (Hallab) و دویهی (Douaihy) محصولاتی دارند که مختص مسافران بوده و شعبه های آن در فرودگاه بین المللی بیروت واقع شده است. وقتی که به خانه بازگشتید، با آخرین یادگار از سفر خود به لبنان، دوباره طعم شیرین این کشور را مزه مزه کنید.

آجیل برشته 

آجیل های برشته در میان مردم محلی طرفداران فراوانی دارد. اغلب اوقات وقتی که شما به یک خانه لبنانی دعوت می شوید، یک ظرف از آجیل برشته شده، آجیل های نمکی و تخمه در مقابل شما قرار می گیرد. آجیل ها نیز به مانند شیرینی در بسته بندی های مخصوص مسافران در همه جا یافت می شوند و شرکت هایی چون الامین و الرفاعی (Al-Rifai) دارای شعبه هایی در سراسر کشور هستند.

ظروف قهوه خوری ترک 

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

لوازم دکوری منزل رعنا سلام

رعنا سلام (Rana Salam) نیز به مانند کیف سارا از برندهای معتبر در لبنان است که در تولید لوازم دکوری منزل تخصص دارد. این لوازم شامل تابلو، پوستر و بالشت می شوند که همگی آن ها میراث زندگی لبنانی با کمی حال و هوای مدرن را روایت می کنند. کافی است تا در میان این لوازم زیبا گشت بزنید؛ آن وقت است که آرزو می کردید کاش بودجه بیشتری برای خرج کردن در سفر داشتید.

حجاری بر روی چوب سرو

در هنگام سفر خود به جنگل های سرو لبنان، احتمالاً این چوب های حجاری شده از جنس درخت سرو را در همه جا مشاهده خواهید کرد. تکه ای از جادوی این جنگل را با خود به خانه ببرید یا حتی بخواهید فروشندگان به طور اختصاصی پیامی از سوی شما بر روی چوب برای عزیزانتان بنویسند.

+ نوشته شده در  جمعه 24 تير 1401ساعت 23:43  توسط sadegh  بازدید 120 برچسب ها: سوغات لبنان , درباره لبنان , آشنایی با لبنان , درباره لبنان , لبنان چگونه است , رز آّی,

سوغات لبنان در سفر رز آبی

سوغات لبنان

سوغات لبنان

 

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کتاب

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کیف های برند سارا 

برند در حال رشد کیف سارا (Sarahs Bag) در اصل یک برند عرضه کیف های دستی لبنانی است. برند کیف سارا که در سال 2000 توسط سارا بیدون تأسیس شد همواره با بیان نظرات صریح در مورد واقعیات زندگی به عنوان یک محصول محلی مشهور است. این کیف ها سوغاتی های ایده آلی برای بردن به خاطر در هنگام سفر به لبنان هستند. اگر به دنبال کامل کردن کمد لباس های خود با یک کیف اصیل هستید، این برند برای شما ساخته شده است.

شیرینی ها 

شاید یکی از بهترین هدایا برای بردن به خانه از لبنان و سوغات لبنان خوراکی باشد. فروشگاه هایی نظیر حالِب (Hallab) و دویهی (Douaihy) محصولاتی دارند که مختص مسافران بوده و شعبه های آن در فرودگاه بین المللی بیروت واقع شده است. وقتی که به خانه بازگشتید، با آخرین یادگار از سفر خود به لبنان، دوباره طعم شیرین این کشور را مزه مزه کنید.

آجیل برشته 

آجیل های برشته در میان مردم محلی طرفداران فراوانی دارد. اغلب اوقات وقتی که شما به یک خانه لبنانی دعوت می شوید، یک ظرف از آجیل برشته شده، آجیل های نمکی و تخمه در مقابل شما قرار می گیرد. آجیل ها نیز به مانند شیرینی در بسته بندی های مخصوص مسافران در همه جا یافت می شوند و شرکت هایی چون الامین و الرفاعی (Al-Rifai) دارای شعبه هایی در سراسر کشور هستند.

ظروف قهوه خوری ترک 

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

لوازم دکوری منزل رعنا سلام

رعنا سلام (Rana Salam) نیز به مانند کیف سارا از برندهای معتبر در لبنان است که در تولید لوازم دکوری منزل تخصص دارد. این لوازم شامل تابلو، پوستر و بالشت می شوند که همگی آن ها میراث زندگی لبنانی با کمی حال و هوای مدرن را روایت می کنند. کافی است تا در میان این لوازم زیبا گشت بزنید؛ آن وقت است که آرزو می کردید کاش بودجه بیشتری برای خرج کردن در سفر داشتید.

حجاری بر روی چوب سرو

در هنگام سفر خود به جنگل های سرو لبنان، احتمالاً این چوب های حجاری شده از جنس درخت سرو را در همه جا مشاهده خواهید کرد. تکه ای از جادوی این جنگل را با خود به خانه ببرید یا حتی بخواهید فروشندگان به طور اختصاصی پیامی از سوی شما بر روی چوب برای عزیزانتان بنویسند.

+ نوشته شده در  جمعه 24 تير 1401ساعت 23:43  توسط sadegh  بازدید 145 برچسب ها: سوغات لبنان , درباره لبنان , آشنایی با لبنان , درباره لبنان , لبنان چگونه است , رز آّی,

سوغات لبنان در سفر رز آبی

سوغات لبنان

سوغات لبنان

 

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کتاب

هر زمان قصد بازدید از لبنان را داشتید، باید بدانید که این کشور ترکیبی از تاریخ و فرهنگ های گوناگون است. لبنان، در حاشیه دریای مدیترانه با نفوذ امپراطوری های روم، عثمانی و فرانسه، پر از جواهراتی است که ارزش بردن به خانه را دارند. در این مقاله با برخی از بهترین سوغات لبنان آشنا شوید:

کیف های برند سارا 

برند در حال رشد کیف سارا (Sarahs Bag) در اصل یک برند عرضه کیف های دستی لبنانی است. برند کیف سارا که در سال 2000 توسط سارا بیدون تأسیس شد همواره با بیان نظرات صریح در مورد واقعیات زندگی به عنوان یک محصول محلی مشهور است. این کیف ها سوغاتی های ایده آلی برای بردن به خاطر در هنگام سفر به لبنان هستند. اگر به دنبال کامل کردن کمد لباس های خود با یک کیف اصیل هستید، این برند برای شما ساخته شده است.

شیرینی ها 

شاید یکی از بهترین هدایا برای بردن به خانه از لبنان و سوغات لبنان خوراکی باشد. فروشگاه هایی نظیر حالِب (Hallab) و دویهی (Douaihy) محصولاتی دارند که مختص مسافران بوده و شعبه های آن در فرودگاه بین المللی بیروت واقع شده است. وقتی که به خانه بازگشتید، با آخرین یادگار از سفر خود به لبنان، دوباره طعم شیرین این کشور را مزه مزه کنید.

آجیل برشته 

آجیل های برشته در میان مردم محلی طرفداران فراوانی دارد. اغلب اوقات وقتی که شما به یک خانه لبنانی دعوت می شوید، یک ظرف از آجیل برشته شده، آجیل های نمکی و تخمه در مقابل شما قرار می گیرد. آجیل ها نیز به مانند شیرینی در بسته بندی های مخصوص مسافران در همه جا یافت می شوند و شرکت هایی چون الامین و الرفاعی (Al-Rifai) دارای شعبه هایی در سراسر کشور هستند.

ظروف قهوه خوری ترک 

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

ظروف قهوه خوری ترک از جنس نقره معمولاً در بازارهای قدیمی نظیر تریپولی یافت می شوند؛ این ظروف ازجمله پرطرفدارترین سوغاتی ها برای بردن به خانه هستند. وقتی که به لبنان سفر کردید، خیلی زود متوجه خواهید شد که مردم محلی عاشق قهوه ترک هستند و در طول روز چندین فنجان از این قهوه می نوشند.

لوازم دکوری منزل رعنا سلام

رعنا سلام (Rana Salam) نیز به مانند کیف سارا از برندهای معتبر در لبنان است که در تولید لوازم دکوری منزل تخصص دارد. این لوازم شامل تابلو، پوستر و بالشت می شوند که همگی آن ها میراث زندگی لبنانی با کمی حال و هوای مدرن را روایت می کنند. کافی است تا در میان این لوازم زیبا گشت بزنید؛ آن وقت است که آرزو می کردید کاش بودجه بیشتری برای خرج کردن در سفر داشتید.

حجاری بر روی چوب سرو

در هنگام سفر خود به جنگل های سرو لبنان، احتمالاً این چوب های حجاری شده از جنس درخت سرو را در همه جا مشاهده خواهید کرد. تکه ای از جادوی این جنگل را با خود به خانه ببرید یا حتی بخواهید فروشندگان به طور اختصاصی پیامی از سوی شما بر روی چوب برای عزیزانتان بنویسند.

+ نوشته شده در  جمعه 24 تير 1401ساعت 23:43  توسط sadegh  بازدید 162 برچسب ها: سوغات لبنان , درباره لبنان , آشنایی با لبنان , درباره لبنان , لبنان چگونه است , رز آّی,

قیمت تور برزیل در تور های خارجی رز آبی

قیمت تور برزیل

 

قیمت تور برزیل

 

 

بهترین زمان برای رفتن به تور برزیل

در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به تور برزیل هستید؟ پیدا کردن بهترین زمان برای انجام این سفر کاملا به این بستگی دارد که می‌خواهید در این سرزمین چه کارهایی انجام دهید و چه بودجه‌ای برای سفرتان در نظر گرفته‌اید. برای این که کمک کرده باشیم بهترین بهره را از سفرتان ببرید و همچنین بتوانید یک تور ارزان برزیل داشته باشید، در ادامه بهترین و ارزان‌ترین زمان برای رفتن به این کشور دوست‌داشتنی را بررسی می‌کنیم.

بهترین زمان برای رفتن به تور برزیل از نظر آب و هوا

زمستان برای این سرزمین، برعکس کشورهای نیم‌کره شمالی، از می تا سپتامبر ادامه دارد. در شمال کشور وضعیت آب و هوا در بیشتر زمان‌ها گرمسیری است، با روزهایی که دمایی در محدوده 25 تا 30 درجه سلسیوس دارند. در ریو دو ژانیرو زمستان همانند تابستان در کشورهای شمال اروپا است؛ دمای هوا در این مدت در محدوده 14 درجه تا 20 درجه متغیر است. البته به لطف رطوبت هوا غروب‌ها در این شهر می‌تواند به شکل غافلگیرکننده‌ای سرد باشد، بنابراین حتما یک ژاکت و شلوار گرم همراه داشته باشید. در زمستان‌های ریودوژانیرو روزهای گرفته و بارانی هم وجود دارند، اما بیشتر روزها آفتابی با آسمان آبی هستند. زمستان یکی از بهترین زمان‌ها برای طبیعت‌گردی و دیدن جاذبه‌ها در تور برزیل و در شهر ریو دو ژانیرو است، زمانی که هوا خنک است و به لطف نبود غبار و مه منظره‌هایی عالی از اطراف قابل رویت است.

در سائو پائولو زمستان سردتر از ریو دو ژانیرو حس می‌شود، به خصوص به خاطر ساختمان‌هایی که برای آب و هوای گرم تابستان‌ها ساخته شده‌اند و تجهیزات گرمایشی ندارند. جنوب این کشور در زمستان سرد است؛ دمای هوا در بعضی مناطق به زیر صفر هم می‌رسد. در مناطق کوهستانی و با ارتفاع بالا امکان سفید پوش شدن زمین با لایه نازکی از برف یا یخ وجود دارد. بین نوامبر و مارس دمای هوا در ریودوژانیرو فوق‌العاده بالا می‌رود و حتی ممکن است در محدوده 40 تا 50 درجه سلسیوس قرار بگیرد. تابستان همچنین زمان رگبارها و توفان‌ها است؛ بارش‌ها سنگین و سریع هستند و به ندرت زمان زیادی به طول می‌انجامند. در بخش‌های شمالی کشور شامل جنگل‌های آمازون فصل بارانی از دسامبر شروع می‌شود، در حالی که بیشترین مقدار بارش‌ها مربوط به دوره بین مارس تا می است. اگر در تابستان به تور برزیل رفتید خود را برای مواجهه با آب و هوای گرمسیری با دماهای بالا در سراسر کشور آماده کنید. در تمام کشور هوا شرجی است، در نتیجه مقدار زیادی آب بنوشید و حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

قیمت تور برزیل

مانند دیگر مقصدهای گردشگری، شما راه‌های آشنایی برای کم کردن هزینه‌های سفرتان دارید؛ راه‌هایی که قرار است به شما کمک کنند یک تور ارزان برزیل داشته باشید: با یک بودجه پایین شما می‌توانید در یک خوابگاه یا مهمانخانه ساده بمانید، در رستوران‌های محلی غذا بخورید یا برای خودتان آشپزی کنید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به علت طولانی بودن مسافت، قیمت بلیت هواپیما بخش بزرگی از هزینه سفرتان را تشکیل خواهد داد، در نتیجه می‌خواهیم در ادامه با جزئیات بیشتر راه‌هایی را به شما معرفی کنیم تا با به کار بستن‌شان بتوانید قیمت تور برزیل خود را کاهش دهید.

قیمت هتل در برزیل

برای داشتن یک تور ارزان قیمت تور  برزیل باید در بخش‌های مختلف سفرتان صرفه‌جویی‌های قابل‌ملاحظه‌ای انجام دهید؛ یکی از آن بخش‌ها هزینه اقامت در هتل است. در ارزان‌ترین رده، اتاق‌های مشترک خوابگاه‌ها قرار دارند. قیمت یک تخت در یک اتاق 8 تخته در یک خوابگاه از حدود 20 تا 30 رئال شروع می‌شود. قیمت اتاق‌های خصوصی در همین خوابگاه‌ها تا بالای 100 رئال پیش می‌رود. هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان قیمت کوچکی که معمولا توسط اعضای یک خانواده اداره می‌شوند به شکل گسترده‌ای در دسترس هستند و بین 70 تا 100 رئال برای هر شب قیمت دارند. برای پیدا کردن این چنین هتل‌هایی می‌توانید از وبسایت بوکینگ استفاده کنید؛ در این وبسایت هتل‌های بسیاری ثبت شده‌اند و پیدا کردن محلی برای اقامت با قیمت پایین کار آسانی است. یک روش خوب دیگر برای کم کردن قیمت تور برزیل اجاره آپارتمان است. اگر همراه با خانواده یا به صورت گروهی سفر می‌کنید، این گزینه یکی از بهترین انتخاب‌هایتان خواهد بود. اجاره یک آپارتمان کامل از طریق Airbnb به طور متوسط حدود 140 رئال هزینه دارد. اجاره یک اتاق مشترک هم در حدود 32 رئال خواهد بود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 4:19  توسط sadegh  بازدید 139 برچسب ها: تور برزیل , تور رز آبی ,گردشگری, درباره گردشگری , آشنایی باگردشگری,

معامله اسکالپ چیست؟ در دلفین وست

معامله اسکالپ چیست

 

معامله اسکالپ چیست

 

 

معامله اسکالپ چیست؟

اسکالپینگ یک روش معاملاتی است که از تحرکات قیمتی جزئی، به معامله کنندگان سود می رساند. تریدرها برای ورود به این معامله باید یک استراتژی خروج (Exit Strategy) سفت و سخت داشته باشند چرا که یک ضرر بزرگ موجب از دست رفتن تمام دستاوردهای کوچک تریدرها خواهد شد. اسکالپر برای موفقیت در این استراتژی به ابزارهایی نظیر Live Feed و یک کارگزاری با دسترسی مستقیم (Direct-access Broker) نیاز دارد، علاوه بر این تریدر برای انجام معاملات پی در پی باید استقامت لازم را نیز داشته باشد.

استراتژی اسکالپینگ چگونه کار می کند؟

معامله اسکالپ چیست ؟ بر این فرض استوار است که اکثر سهام ها فاز اول (Accumulation) چرخه سهام را پشت سر گذاشته ولی مقصد بعدی مشخصی ندارند. در حقیقت برخی از سهام ها بعد از گذراندن مرحله اولیه متوقف می شوند اما مابقی آنها به حرکت خود ادامه می دهند.

یک اسکالپر (معامله گری که از استراتژی اسکالپ استفاده می کند) می خواهد تا جایی که امکان دارد سود کمی دریافت کند. این استراتژی بالعکس استراتژی های طولانی مدت است که در آن معامله گر برخلاف دیگران، حجم معاملات سود آور خود را افزایش می دهد. در حقیقت اسکالپ تریدینگ به حجم معاملات توجه نمی کند و با افزایش تعداد معاملات، سود خوبی را برای معامله گران به ارمغان می آورد.

سود 50% یا کمتر برای معامله گرانی که از استراتژی بلند مدت استفاده می کنند کاملاً عادی به نظر می رسد؛ به عبارت دیگر مبلغ سود به مقدار قابل توجهی از ضرر بیشتر است. اما در ترید به روش اسکالپ سود تریدر برابر یا اندکی بیشتر از مبلغ ضرر اوست.

مزایای استراتژی اسکالپ در ترید

  • قرار گرفتن در معرض ریسک بازار را کاهش می دهد:
    کاهش قرار گرفتن در معرض ریسک بازار، احتمال بروز اتفاقات ناگوار را از بین خواهد برد.
  • تحرکات قیمتی کوچک تر راحت به دست خواهند آمد:
    تحرکات قیمتی بزرگ در اثر عدم توازن شدید بین نیروی عرضه و تقاضا ایجاد می شود. برای مثال تحرک قیمتی 10 سنتی یک سهام بسیار آسان تر از نوسان قیمتی 1 دلاری آن خواهد بود. بنابراین شکار فرصت ها در ترید به روش Scalp بسیار ساده تر است.
  • احتمال بروز تحرکات قیمتی کوچک بیشتر از نوسانات قیمتی بزرگ است:
    تحرکات قیمتی ناچیز حتی در بازارهای راکد وجود دارد، برای همین یک اسکالپر به راحتی از آن سود کسب خواهد کرد.

اسپرد در اسکالپ و استراتژی های معاملاتی معمولی

اسکالپرها در معاملات خود می خواهند از اسپرد خرید و فروش (Bid-Ask Spread) سود کسب کنند. به عبارت دیگر کارگزاری اوراق را با یک قیمت پیشنهادی (The Bid) از اسکالپر خریداری می کند و با یک قیمت درخواستی (The Ask) به وی می فروشد. این تفاوت قیمت اسپرد نام دارد و اسکالپر همواره به دنبال سهامی با حاشیه اسپرد کم خواهد بود.

اما معاملات عادی پایدار هستند؛ به گونه ای که می توان سود ثابتی در آنها کسب کرد. در حقیقت از آنجایی که عرضه و تقاضا همواره متعادل است، میزان اسپرد میان قیمت پیشنهادی و درخواستی نیز تا حدود زیادی ثابت خواهد بود.

اسکالپینگ به عنوان استراتژی اولیه

اسکالپر معاملات پر تعدادی (حدود 100 ترید) در روز انجام می دهد. وی از تیک چارت یا نمودارهای یک دقیقه ای استفاده می کند تا تغییرات موجود را تا حد ممکن به صورت زنده (Real-Time) بررسی کند. پشتیبانی از سیستم هایی نظیر معاملات با دسترسی مستقیم (DAT) و Level 2 quotations برای موفقیت در استراتژی اسکالپ ضروری است. در حقیقت اجرای اتوماتیک سفارشات معاملاتی یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز اسکالپر است. بنابراین سیستم DAT بهترین گزینه برای اسکالپرها به شمار می رود.

+ نوشته شده در  سه شنبه 21 تير 1401ساعت 2:18  توسط sadegh  بازدید 211 برچسب ها: دلفین وست , اتریوم , رمز ارز , ارزدیجیتال , بورس , بازار ارز,

آشنایی با غذای خشک سگ رویال فید

غذای خشک سگ رویال فید

 

غذاهای خشک مخصوص سک دارای برندهای متفاوتی هستند که هر کدام برای نژاد های مختلف تولید شده اند، غذای خشک سگ پاپی برند رویال فید یکی از برندهای عالی ایرانی بوده که با مواد اولیه و با کیفیت بسیار بالا تولید شده میشود. این غذا مخصوص سگ پاپی بوده و تمام مواد مورد نیاز تنظیم شده در داخل این بسته غذایی برای سگ های پاپی تولید شده است. غذاهای خشک به علت مصرف بالایی که دارند و به صورت روزانه مصرف شوند حتما باید دارای کیفیت عالی و با مواد خالص طبیعی شاخته شوند ،این غذای خشک کاملا طبیعی بوده و با موادی کاملا با کیفیت و خالص تولید شده اند.

غذاهای خشک مخصوص سک دارای برندهای متفاوتی هستند که هر کدام برای نژاد های مختلف تولید شده اند، غذای خشک سگ پاپی برند رویال فید یکی از برندهای عالی ایرانی بوده که با مواد اولیه و با کیفیت بسیار بالا تولید شده میشود. این غذا مخصوص سگ پاپی بوده و تمام مواد مورد نیاز تنظیم شده در داخل این بسته غذایی برای سگ های پاپی تولید شده است. غذاهای خشک به علت مصرف بالایی که دارند و به صورت روزانه مصرف شوند حتما باید دارای کیفیت عالی و با مواد خالص طبیعی شاخته شوند ،این غذای خشک کاملا طبیعی بوده و با موادی کاملا با کیفیت و خالص تولید شده اند.

 

غذای خشک سگ رویال فید با طعم‌های مختلف و بی‌نظیرش مورد علاقه اکثر سگ‌هاست. حتی آن‌هایی که خیلی بدغذا هستند! امروزه نگه‌داری از حیوانات خانگی به خصوص سگ‌ها و گربه‌ها با استقبال زیادی مواجه شده است. اما برای نگه‌داری از یک حیوان خانگی، حداقل امکاناتی که باید فراهم کنیم، تغذیه مناسب است. غذای مناسب در دستورالعمل‌های انجمن پزشکی دامپزشکی کشورهای مختلف برای مالکیت حیوانات خانگی یک مسئولیت محسوب می‌شود. بنابراین اگر شما هم صاحب یک سگ و یا حیوان خانگی دیگری هستید، باید برای رشد و حفظ سلامت حیوان خانگی خود، غذای مناسب فراهم آورید. انتخاب در میان برندهای متعدد و غذاهای متنوعی که برای سگ‌های خانگی در بازار وجود دارد، کار بسیار دشواری است. یکی از برندهای معتبر که تولیدات بسیار باکیفیتی در زمینه تولید غذای خشک سگ و گربه دارد، برند رویال فید "Royal Feed" است. اما چه چیزی این محصول داخلی را متمایز می‌کند؟ کیفیت بالای غذای سگ Royal feed ناشی از چیست؟ در این مقاله به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت.

 

 

خرید غذای سگ رویال فید

غذای سگ برند رویال فید، محصولی کاملا ایرانی، با کیفیت بالای خود توانسته رضایت بسیاری از صاحبان سگ‌های خانگی را به خود جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان دائم خود تبدیل کند. این ماده غذایی مخصوص تمامی سگ‌ها طراحی شده و از نظر بو و طعم فوق‌العاده است. غذای سگ رویال فید علاوه‌بر رفع گرسنگی سگ‌ها، به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 و 6 به سلامتی پوست و خز سگ کمک فراوانی می‌کند. مواد مغذی به‌کار‌رفته در ترکیبات این ماده غذایی، به سلامت دستگاه گوارش سگ و نیز ارتقا سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می‌کند. گوشت گاو اولین ماده تشکیل‌دهنده غذای سگ رویال فید بوده و پروتئین مورد نیاز بدن آن‌ها را تامین می‌کند. علاوه‌براین، وجود عناصر معدنی هم‌چون پتاسیم در تنظیم تعادل اسید و باز بدن سگ نقش مهمی دارد. این محصول با داشتن ویتامین C به حفظ سلامتی و تقویت سیستم ایمنی سگ کمک می‌کند. از دیگر مزایای غذای سگ رویال فید می‌توان به فرمولاسیون بسیار خوش‌طعم و بوی آن اشاره کرد که اشتهای سگ، حتی سگ‌های بد غذا را تحریک می‌کند.

خرید غذای خشک سگ رویال فید از فروشگاه آنلاین دیجی پت

شما می‌توانید از طریق پت شاپ آنلاین "دیجی پت" به‌راحتی خرید آنلاین غذای خشک سگ رویال فید و یا سایر نیازهای بهداشتی و غذایی پت خود را انجام داده و در اسرع وقت در منزل تحویل بگیرید.

قیمت غذای سگ رویال فید در فروشگاه آنلاین دیجی پت

با توجه به وارداتی‌بودن مواد اولیه این محصول و فاکتورهای متغیری که در تعیین قیمت غذای انتخابی پت شما وجود دارد، تعیین قیمتی ثابت ممکن نیست. بااین‌حال، فروشگاه آنلاین دیجی پت تمامی ملزومات مورد نیاز حیوان خانگی شما را با ارزان‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌کند.

قیمت غذای خشک سگ رویال فید

غذای سگ برند رویال فید اساسا قیمت ارزانی دارد اما قطعا برخی فاکتورها نظیر مدل غذا، حجم آن و تفاوت ترکیبات این ماده غذایی در میزان قیمت آن تفاوت ایجاد می‌کند. به‌طور‌کلی، فاکتورهای زیادی از جمله مدل غذای خشک، سن و سال و نژاد حیوان و هم‌چنین جثه و میزان حجم غذای مورد نیاز در قیمت غذای خشک سگ نقش دارند. بسته به میزان و نوع پروتئین به‌کار‌رفته و سایر ترکیبات به‌کاررفته در مدل غذای خشک، قیمت غذای خشک سگ رویال فید متفاوت است. هم‌چنین این‌که حیوان توله باشد یا بالغ، در انتخاب مدل غذا تاثیرگذار است. ضمنا برای انتخاب حجم مناسبی از غذا، شما باید به فاکتورهایی نظیر سن سگ، نژاد آن، اندازه و هیکل سگ، حساسیت‌های غذایی و بدنی، میزان فعالیت روزانه و شرایط زندگی حیوان توجه کنید.

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 19 تير 1401ساعت 22:25  توسط sadegh  بازدید 126 برچسب ها: رویال کینی , دیجی پت , پت شاپ , درباره پت شاپ , آشنایی با پت شاپ ها , غذا سگ,

قیمت غذای خشک سگ جانگل در دیجی پت

قیمت غذای خشک سگ جانگل

قیمت غذای خشک سگ جانگل

 

 

 

سگ‌‌ها برخلاف گربه‌ها، گوشت خوار محض نیستن. در حالی که گوشت قسمت  اعظم رژیم غذایی اونها رو دربرمیگیره، با این حال سگ‌های خونگی میتونن مواد مغذی را از غلات، میوه‌ها و سبزیجات هم دریافت کنن. این غذاهای غیر گوشتی جایگزین خیلی مناسبی نیستند ولی میتوانند ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر ضروری رو تامین کنن. یک غذای مناسب واسه هاپوها باید شامل گوشت، سبزیجات، غلات و میوه‌ها باشه. بهترین غذا برای سگ و قیمت غذای خشک سگ جانگل  باید حاوی نسخه‌های باکیفیتی از این مواد اولیه باشد. در این صورت تضمین کننده سلامت سیستم گوارش  سگ شما خواهد بود

نیازهای تغذیه‌ای سگ‌ها در شرایط مختلف سنی و همچنین دوران شیردهی یا بارداری متفاوت هستند. برای اطمینان از تغذیه صحیح هاپوتون میتونین از دامپزشک آنلاین کافه حیوانات استفاده کنین.

سگ‌ها و توله سگ‌های نژاد بزرگ از نظر تغذیه ای با سگ‌ها و توله سگ‌های نژاد کوچک متفاوت هستند. سگهای بزرگ سرعت رشد بالاتری دارند و بنابراین باید غذایی دریافت کنند که قادر به تامین نیازهای رشد آنها باشد.

غذای سگ ما هم می تونه غذای خونگی باشه و هم غذای آماده تجاری و باید بدونیم که هیچکدوم از این دو نوع غذا برتری نسبت به اونیکی نداره. بهتره اینطور بگم که هم غذای خونگی و هم غذای آماده تجاری هر کدوم معایب و مزایایی دارن و وقتی با هم برای هاپوها استفاده بشن معایب همدیگه رو می پوشنن.

حتما حواستون باشه که در کنار غذای خشک استفاده از کنسرو و سوپ نیز برای سلامت سگتون ضروریه. چراکه این غذاها با توجه به رطوبتی که دارند بسیار شبیه به چیزی هستند که سگ ها در طبیعت با شکار کردن نصیبشان می شود.

مزایای استفاده از غذای خشک سگ

  1. این نوع خوراک‌ها باعث افزایش سلامت دهان و دندان سگها می شن. این فرایند هم در اثر جویدن غذای خشک ایجاد می شه و هم در بعضی برندهای غذای سگ موادی برای حفاظت و سلامت دندان ها استفاده شده.
  2. استفاده از غذای خشک راحت‌تره و به خاطر پایین بودن میزان رطوبت اون، نگهداریش آسون‌تر و فساد اون کمتره.
  3. این غذاها برای وضعیت فیزیولوژیکی سگها طراحی شدن. برای مثال برخی برندهای تجاری غذای مخصوص سگ‌های مسن یا سگ‌های داخل خانه رو تولید کردن که غذایی با انرژی پایینه و مانع چاق شدن این هاپوها میشه.

10 غذای محبوب خشک سگ کدامند؟

اگر از سگ و این حیوانات خانگی نگهداری می کنید بهتر است که بدانید تغذیه مناسب و منظم یکی از مهم ترین فاکتور ها در سلامت جسمی پت دوست داشتنی شما می باشد. حال این روز ها خیلی از افراد به تهیه غذای خشک برای پت خود می‌ پردازند تا به این گونه تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن پت تامین شود. حال در این قسمت قرار است تا به محبوب ترین و بهترین مارک غذای سگ بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مفید 

یکی از محبوب ترین و برترین برند های غذای خشک سگ، برند مفید است که دارای تنوع بسیار بالایی نیز می باشد.

نوتری

نوتری در سال 1379 به وسیله جمعی از فارغ التحصیلان دامپزشکی و تغذیه با هدف ارتقا سلامت تغذیه ای حیوانات خانگی راه اندازی شد و این روز ها به یکی از برند های پرطرفدار تبدیل شده است.

رویال کنین

رویال یکی از محبوب‌ ترین برند خارجی غذای سگ است. غذای رویال یک مجموعه کامل و مغذی برای سگ ها با هر نژاد و رده سنی می باشد.

دکتر جان

دکتر جان از برند های معتبر آلمانی است. این برند در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی از افراد بیان کرده اند که یکی از بهترین برند های غذای خشک برای سگ است.

جرهای

خیلی از مشتریان برند جرهای را با تشویقی‌ های سبک و خوشمزه اش می‌ شناسند. اما بهتر است که بدانید این برند در تهیه غذای خشک نیز موفق عمل کرده است و تنوع بالایی در غذای خشک دارد.

پرو پلن

برند پروپلن یکی از برند های محبوب سوییسی نستله است. پروپلن از خوش خوراک ترین غذا های خشک سگ به شمار می رود و در بین سگ ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

شسیر

برند اروپایی شسیر و یا شزیر هم یکی دیگر از بهترین برند های غذای سگ می باشد که در سراسر دنیا به شهرت زیادی رسیده است. این برند هم غذای خشک و هم غذای تر تولید می کند و از محبوبیت بالایی هم برخوردار است.

فریسکیز

کمپانی فریسکیز هم از دیگر برند های زیر مجموعه نستله است. فریسکیز یکی از برند های با تجربه تولید غذای پت است که مشتری های زیادی در سراسر جهان نیز دارد.

دکتر کلودرز

برند دکتر کلودرز از محبوبیت زیادی در دنیا برخوردار است و از بین محصولات دکتر کلودرز غذای خشک، سوپ ها و هم چنین پوچ های این برند طرفداران زیادی بدست آورده است.

+ نوشته شده در  يکشنبه 19 تير 1401ساعت 10:05  توسط sadegh  بازدید 117 برچسب ها: غذا سگ , غذا گربه , غذا دیجی پت , پت شاپ , دباره پت شاپ , ,

تور اسپانیا رز آبی چگونه است ؟

تور اسپانیا رز آبی

 

تور اسپانیا رز آبی

 

 

شاید شما هم جز آن دسته از افردی باشید که می‌خواهید کل دنیا را بگردید و از زیبایی‌های این جهان لذت ببرید. همانطور که می‌دانید علاوه‌بر لذت‌بردن از مناطق شگفت‌انگیز، روزهایی که در سفر به سر می‌بریم برای ما پر از تجربه‌های ناب است.

 

آشنایی با فرهنگ و آداب‌ورسوم کشورهای مختلف، چشیدن غذاهای محلی، پیداکردن دوستانی هم‌فرکانس و غیره... ما در این مقاله قصد داریم کشوری زیبا را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با تورهای متفاوت رز آبی به مناطق جذاب آن سفر کنید. اگر می‌خواهید از کشوری پرهیایو و تماشایی دیدن کنید تور اسپانیا ۱۴۰۱ گزینه‌ای مناسب است. زیرا هر ساله گردشگران زیادی تور اسپانیا را برای دیدن سبک زندگی و هم‌چنین معماری بی‌نظیر آن انتخاب می‌کنند. اگر عاشق شب زنده داری و موسیقی در شهری تاریخی هستید پیشنهاد می‌کنم تور مادرید، پایتخت سرزنده و دیدنی این کشور را انتخاب کنید. چنانچه بخواهید از  مهم‌ترین بندر آن دیدن کنید قطعا تور بارسلونا بهترین گزینه است. پس برای یافتن مقصدی رویایی در این مقاله با ما همراه باشید.

سنت‌های دیرینه و تفریحات شاد را با تور اسپانیا ۱۴۰۱ تجربه کنید 

اسپانیا کشوری پرهیاهو است و به‌خاطر شهرهای متنوع و جذابی که دارد جز دیدنی‌ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است.  این کشور پویا جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و سرزمین مردم گرم و تفریحات شاد است. اگر یک بار به اسپانیا سفر کنید قطعا دوباره و دوباه دل‌تان می‌خواهد به آن جا برگردید. زیرا تفریحات متنوعی دارد و با تور اسپانیا رز آبی  می‌توانید چند روز از عمرتان را بی‌وقفه مشغول خوش‌گذرانی در این کشور باشید. می‌توانید به دیدن بناهای باستانی و شاهکارهای معماری آن بروید و یا در کنار مردم محلی از فرهنگ بی‌نظیرشان لذت ببرید. در شهر مادرید، شهر همیشه بیدار آن، می‌توانید زندگی شبانه پرهیجانی را تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنم از سواحل زیبای اسپانیا دیدن کنید و فستیوال‌های فوق‌العاده‌ی آن را امتحان کنید. به باغ وحش و پارک‌های متفاوت آن بروید و از جزایر قناری اسپانیا که از بهترین تفریحات این کشور است غافل نشوید. با داشتن این همه شگفتی، بی دلیل نیست که این کشور یکی از تاپ‌ترین کشورهای توریسی جهان شده است.

تور مادرید، مقاصدی که از دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید

مادرید بزرگ‌ترین شهر اسپانیا است ولی در مقایسه با شهرهای دیگر آن مثل والنسیا قدمت کمتری دارد. این شهر در منطقه‌ای به نام کاستیل قرار دارد که البته امروزه آن را تولدو می‌نامند. آب‌وهوای شهر مادرید در فصول مختلف کاملا متغیر است. اگر در فصل پاییز با تور مادرید به این شهر سفر کنید با هوای مطبوع و چشم اندازهایی بی‌نظیر روبه‌رو می‌شوید. برای سفر به مادرید به هزینه‌های خیلی بالا نیاز ندارید زیرا جز شهرهای ارزان اروپایی محسوب می‌شود. در این شهر می‌توانید غذاهای بی‌نظیری مثل املت اسپانیایی و شیرینی‌های معروف و فوق العاده‌ای مثل چوروس را امتحان کنید. در خیابان‌های مادرید می‌توانید از میدان‌ها زیبای آن دیدن کنید. میدان سایبلیس یکی از میدان‌های تماشایی آن است که وسط آن مجسمه‌ی چشمه سایبلیس قرار دارد و سمبل شهر است. این چشمه الهه‌ای به اسم سیبل را نشان می‌دهد که سوار بر ارابه‌ای است و اسب‌ها ارابه را می کشند. همینطور می‌توانید به دیدن موزه‌ها و قصرهای حیرت‌انگیز شهر بروید. قصر بزرگ رئال ۵۰ اتاق مجلل پر زرق‌وبرق برای بازدید دارد که با دیدن آن‎ها شگفت‌زده می‌شوید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 19 تير 1401ساعت 3:05  توسط sadegh  بازدید 97 برچسب ها: رز آبی, سفر رز آّی , آشنایی با رز آّی , اسپانیا , تور اسپانیا,